رئیس پلیس آگاهی گیلان:

کلاهبردار میلیونی تالش به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری فردی در شهرستان تالش که با استفاده از دستگاه رسیدساز جعلی بیش از ۳۶۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

کلاهبردار میلیونی تالش به دام افتاد

به گزارش هشت‌دی، علیرضا حدادی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار کرد: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند. در پی ارجاع ۵ فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات پلیسی نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام کردند، افزود: متهم سابقه‌دار این پرونده‌ها شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در شهرستان تالش دستگیر شد. این فرد در بازجویی‌های صورت گرفته، پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری ۳۶۵ میلیون ریال با استفاده از دستگاه رسیدساز جعلی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تصریح کرد: کلاهبردار ۲۷ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

حدادی در پایان از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله ضمن انجام استعلامات لازم، نسبت به روئیت اصل سند و اطمینان از اصالت آن اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه