فرمانده انتظامی شفت:

محتکر شفتی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف ۳ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک کارخانه در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۵۰ساله با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

محتکر شفتی دستگیر شد

به گزارش هشت‌دی مجید تقی‌زاده امروز در شورای انتظامی فرماندهی شهرستان شفت و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۳ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک کارخانه در این شهرستان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی‌های صورت‌گرفته از احتکار مقدار زیادی برنج داخل انبار یک کارخانه در شهرستان شفت مطلع شدند، افزود: این مأموران پس از هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و اداره صمت به آدرس موردنظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه‌زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این مقدار برنج احتکار شده را ۳ میلیارد ریال اعلام کردند.

تقی‌زاده از معرفی متهم ۵۰ساله با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی خبر داد و خاطرنشان کرد: اقدامات قاطع پلیس در راستای مقابله با احتکار، سبب قانون‌مداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد لذا در این راستا شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت سودجویانه و غیرقانونی این افراد از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه