فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در انزلی:

دشمن جرئت رودررویی با ایران را ندارد

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: جوانان ما بدانند کسی که ادعای ابرقدرتی دارد، از کشتی‌های بی‌مدافع دزدی می‌کند؛ آنها جرئت رودررویی با ما را ندارند و از راه‌های پست و از پشت خنجر می‌زنند.

دشمن جرئت رودررویی با ایران را ندارد

به گزارش هشت‌دی امیر دریادار شهرام ایرانی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای سرباز در یادواره سه هزار و ۲۶۵ شهید والامقام سرباز وظیفه استان گیلان و چهل و دومین سالروز بزرگداشت شهادت امیر سرلشکر سید موسی نامجو در مصلی بندر انزلی با اشاره به اینکه جوانان ما باید بدانند وامدار خون سرخ شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان هستیم و مسیر پر تلاطمی را طی کردیم که قدم‌به‌قدم آن با نور و خون پاک شهدا روشن شده است، اظهار کرد: باید از هر قدمی که برمی‌داریم مطمئن شویم آیا با نظر شهدا هم‌مسیر هستیم یا خیر، در غیر این صورت ما در انجام‌ وظیفه خود کوتاهی کرده‌ایم.

ایران با وجود تمام هجمه‌ها توطئه‌های دشمن را نقش‌برآب می‌کند

وی در ادامه افزود: تمام تلاش دشمن کاستن از یاران ما است اما شهدا به انرژی‌هایی تبدیل شده‌اند که به ما کمک می‌کنند و جوانان بدانند با تمام هجمه‌ها و تلاش‌های دشمن نظام ما در سایه فرهنگ دینی در لحظه نقشه می‌کشد و توطئه‌های آنان را نقش‌برآب می‌کند.

در هر لباسی در برابر دشمن ایستادگی می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما در هر لباسی که هستیم از هر قوم و مذهبی، در کنار هم زندگی کرده و در برابر دشمن با نثار خون خود ایستادگی می‌کنیم، تصریح کرد: دشمن ما با حماقت فکر می‌کند شهدای ما زنده نیستند درصورتی‌که آنها همواره در کنار ما بوده و دستمان را گرفته و به جلو پیش می‌برندَ دشمن با ابهامات بسیاری روبرو است از جمله اینکه چه کسی به ما کمک می‌کند و چگونه باور داریم شهدا زنده‌اند؟

کسی که ادعای ابرقدرتی دارد، از کشتی‌های بی‌مدافع دزدی می‌کند

دریادار ایرانی بیان کرد: جوانان بدانند و هوشیار باشند کسی که ادعای ابرقدرتی دارد، از کشتی‌های بی‌مدافع دزدی می‌کند؛ آنها جرئت رودررویی با ما را ندارند و از راه‌های پست و از پشت خنجر می‌زنند.

وی با بیان اینکه نیروهای ما در مأموریت ناوگروه ۸۶ فقط دریاها را طی نکردند؛ بلکه برای دشمن ابهام ایجاد کردند، تصریح کرد: ما بر سکویی نشستیم و دل بر دریا زدیم که روی آن نام ایران‌ مُهر خورده بود، همه آنها در این آب‌ و خاک آموزش دیدند و ۳۲ درصد از کارکنان شرکت‌کننده در مأموریت ناوگروه ۸۰ زیر ۲۵ سال سن داشتند و دل به دریایی زدند که تاکنون هیچ ایرانی به آن نرفته بود؛ این همت و اراده از تربیت دینی و پرورش بر روی سفره‌هایی است که دشمن به دنبال جمع‌کردن آن است.

به گزارش هشت‌دی، این مراسم با حضور استاندار گیلان برگزار شد؛ اسدالله عباسی در حاشیه این مراسم از نمایشگاه دایر به همت ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بازدید کرد.

 

 

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه