رزمنده دوران دفاع مقدس در گفتگو با هشت‌دی:

گیلانی‌ها در دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه گیلانی‌ها در دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند، گفت: اگر بتوانیم سبک زندگی رزمندگان و شهدا را الگو قرار دهیم، کشور از خطرات و آسیب‌ها مصون می‌ماند.

گیلانی‌ها در دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند

سید جواد میرزمانی در گفتگو با  هشت‌دی با بیان اینکه بنده همیشه از نیروهای انقلابی و پا در رکاب حضرت امام خمینی (ره) بودم، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب در راستای حفظ نظام همراه سایر بسیجیان و سپاهیان در عرصه دفاع از ارزش‌ها حاضر شدم.

وی با اشاره به فعالیت‌هایش از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در جنگ تحمیلی نیز به‌عنوان سرباز امام خمینی (ره) در جبهه حضور یافتم و در مناطق جنگی غرب کشور کنار سایر رزمندگان به دفاع از کشور و اسلام پرداختیم.

رزمنده گیلانی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه آن دوران هر شخصی از کوچک تا بزرگ و جوان و کهنسال در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس سهیم بوده است، تصریح کرد: جوانان نقش شاخصی در انقلاب اسلامی ایران داشتند و همراه امام برای تثبیت انقلاب نهادهایی مانند سپاه را تشکیل دادند.

میرزمانی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس از همه اقشار اعم از طلبه، دانشجو، کارمند، کارگر و…. حضور داشتند و نقش‌آفرینی کردند، گفت: استان گیلان نیز نقش طلایی و پررنگی در جنگ داشته و از همه اقشار حتی بانوان گیلانی نیز در دفاع مقدس سهیم بودند.

میرزمانی با بیان اینکه گیلانی‌ها در دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند، بیان کرد: قبل از شروع جنگ تحمیلی نیز افراد زیادی از استان گیلان برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران شهید شدند.

هدف رزمندگان حفظ دین و وطن بود

وی با بیان اینکه هدف همه رزمندگان از حضور در جبهه‌ها حفظ دین و وطن بود، افزود: برای شهادت به جبهه رفته بودم تا از جمهوری اسلامی دفاع کنم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به خاطره‌ای از آن دوران گفت: در یکی از شب‌ها که برای شناسایی رفته بودم در نیمه‌راه احساس کردم دستکش‌هایم نیست، این موضوع باعث نگرانی بسیار زیاد من شده بود که چطور باید جواب فرمانده خود را بدهم از طرفی اگر دستکش پیدا نمی‌شد امکان لورفتن عملیات نیز وجود داشت تا اینکه پس از توکل به خدا و دعا و توسل در میانه راه برگشت در یک‌لحظه که مجبور شدم روی زمین بنشینم احساس کردم چیزی زیر من وجود دارد که پس از مشاهده آن شئ فهمیدم دستکش‌هایم است و نگرانی‌ام رفع شد.

وی خاطرنشان کرد: ما در جنگ ثابت کردیم که حق هستیم و اگر بتوانیم سبک زندگی رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس را الگو قرار دهیم کشور از خطرات و آسیب‌ها مصون می‌ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه