امام‌جمعه رشت:

ایران در دولت مردمی به‌خوبی اداره می‌شود

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه ایران در دولت مردمی به‌خوبی اداره می‌شود، گفت: آمریکا قصد داشت ایران را منزوی کند اما هم‌اینک هیچ کشوری همانند ملت ایران آزاده و عزتمند نیست.

ایران در دولت مردمی به‌خوبی اداره می‌شود

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به اینکه آمریکا قصد داشت ایران را منزوی کند اما هم‌اینک هیچ کشوری همانند ملت ایران در دنیا عزت ندارد، اظهار کرد: آمریکا رهبران دنیا را تحریک و ملت‌ها را استعمار می‌کند و برخی از کشورها در دنیای امروزی بردگی آمریکا را تحمل می‌کنند؛ اما ملت ایران آزاده و عزتمند است.

وی در ادامه افزود: امروز شاهدیم که رئیس‌جمهور مردمی در خاک آمریکا آنچه را که در دل مردم بود، بازگو کرد و جنایت‌های آمریکا را برملا کرد حال‌آنکه هیچ دولت و کشوری چنین جرئتی ندارد و این عزت و سربلندی را خداوند به ملت ایران داده است.

ایران در دولت مردمی به‌خوبی اداره می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: هم‌اینک دشمنان به قدرت ایران و نفوذ ما در جهان واقف‌اند و از عضویت ایران در سازمان پیمان شانگهای که دستاورد بزرگی است، و توسعه مراودات و مناسبات با کشورهای مختلف بسیار ناراحت و عصبانی هستند. حال‌آنکه در دولت گذشته مسائل کشور فقط به برجام گره‌زده شده بود؛ اما امروز با حضور پررنگ ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی، صادرات ما افزایش‌یافته و قدرت ما بیشتر شده است.

 آیت‌الله فلاحتی گفت: دولت مردمی با بدهی زیاد و کسری بودجه سنگینی و درحالی‌که در اواخر دولت گذشته رشد اقتصادی ما صفر بود کار را آغاز کرد؛ اما هم‌اینک رشد اقتصادی به ۴.۴درصد رسیده و کشور به‌خوبی اداره می‌شود.

وضعیت دولت آذربایجان پسندیده یک کشور اسلامی نیست

امام‌جمعه رشت به دولت آذربایجان اشاره و بیان کرد: وضعیتی که دولت آذربایجان به وجود آورده، پسندیده یک کشور اسلامی نیست و از سوی دیگر صهیونیست‌ها به طرق مختلف وارد منطقه می‌شوند تا آن را ناآرام کنند؛ اما با ورود ایران و روسیه شرایط منطقه در حال عادی‌شدن است.

خطیب گیلانی در پایان به سیل آستارا اشاره و خاطرنشان کرد: در این سیل خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم؛ اما به منازل، مغازه‌ها و راه‌ها و نیز زیرساخت‌ها آسیب وارد شد. در این راستا مسئولان پای‌کار هستند و رئیس‌جمهور نیز از نیویورک به وزیر کشور دستور داد تا به این امر رسیدگی کند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه