استاندار گیلان:

وحدت نشان انقلاب اسلامی است

استاندار گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی وحدت و همدل را به جهان اسلام صادر کرده است، گفت: وحدت نشان انقلاب اسلامی است.

وحدت نشان انقلاب اسلامی است

به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی صبح امروز در مراسم جهاد و مقاومت و تجلیل از پیشکسوتان رزمنده و خانواده شهدای گیلان در رشت اظهار کرد: وحدت به‌عنوان نشان انقلاب اسلامی را همگان در مراسم اربعین امام حسین دیدند.
وی ادامه داد: برادران اهل‌سنت و دیگر مذاهب کنار هم تلاش کردند تا بزرگ‌ترین نماد وحدت در جهان اسلام خلق شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه آنانی که امروز شعار زن، زندگی، آزادی را برای ملت ما تجویز می‌کنند همان‌های هستند که جوانان ما را به خاک و خون کشیدند و دستان آنان به خون فرزندان ما آغشته است، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان ما اشتباه محاسباتی کردند.

عباسی با بیان اینکه دشمنان امسال خیلی تلاش کردند تا اغتشاش برپا کنند اما مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ما هوشیارن  هستند، افزود: مردم ما با تمسک به اسلام به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایمان راسخی دارند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام و شهدای گران‌قدر راه را نشان دادند و هم اینک نیز مشعل روشن هدایت در دستان باکفایت مقام معظم رهبری است.

استاندار گیلان با بیان اینکه هم اینک وحدت، همدلی و اتحاد را در جامعه شاهدیم و انقلاب اسلامی این همدلی را به جهان اسلام صادر کرده و در اربعین نیز شاهد بودیم که اهل‌تسنن و حتی مذاهب دیگر در این مراسم حضور یافته و موکب برپا کردند.

عباسی به حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۶۰، شهید رجایی در سازمان ملل جنایات رژیم طاغوت را نشان داد و روز گذشته نیز رئیس‌جمهور مردمی با نشان‌دادن تمثال شهید حاج‌قاسم سلیمانی عمق جنایات آمریکا را نشان داد و همان شیوه و راه شهید رجایی را ادامه داد.

نماینده عالی دولت در ادامه به الگو قراردادن مادران و همسران شهدا در جامعه اشاره و اظهار کرد: مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا الگوهای جامعه ما هستند؛ چون آنان با پیروی از حضرت زینب (س) جهاد و مقاومت را به‌خوبی به جهانیان نشان دادند و الگوهای مناسب جامعه ما بشمار می‌روند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه