فرمانده انتظامی شهرستان رودسر خبر داد:

عامل گروه‌های ضدانقلاب در کلاچای دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی، ارتباط و همکاری با گروه‌های معاند و ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

عامل گروه‌های ضدانقلاب در کلاچای دستگیر شد

به گزارش هشت‌دی سیدجلال‌الدین جوانمردی در شورای فرماندهی شهرستان رودسر در تشریح این خبر اظهار کرد: توسعه‌یافتگی در هر جامعه‌ای نیازمند ایجاد امنیت پایدار است و پلیس به افراد فرصت‌طلب و خودفروخته اجازه جولان‌دادن در جامعه و اخلال در نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

وی در ادامه افزود: در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی به‌قصد تشویش اذهان عمومی، انجام اقدامات خرابکارانه و همچنین انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه مسئولان ارشد کشور، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر تصریح کرد: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط کارشناسان پلیس‌های فتا و امنیت عمومی شهرستان رودسر، هویت عامل این پرونده که در سال گذشته نیز سابقه فعالیت مجرمانه داشت مشخص شد.

جوانمردی با اشاره به اینکه برابر هماهنگی قضائی به‌عمل‌آمده متهم در اقدامی ضربتی توسط پلیس در بخش کلاچای شهرستان رودسر دستگیر شد، گفت: متهم ۲۷ساله در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد؛ اما پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم با ابراز ندامت و پشیمانی، فعالیت خود را متأثر از تبلیغات گسترده دشمن در فضای مجازی عنوان و خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای خبر/

منبع: پلیس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه