مراسم گرامیداشت پژوهشگر معاصر گیلانی برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌نام «تیمور گرگین»، نویسنده، شاعر، ترانه‌سرا، روزنامه‌نگار و پژوهشگر معاصر گیلانی امروز در رشت برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت پژوهشگر معاصر گیلانی برگزار می‌شود

به گزارش هشت‌دی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌نام استاد تیمور گرگین، نویسنده، شاعر، ترانه‌سرا، روزنامه‌نگار و پژوهشگر معاصر گیلانی ساکن شهر خمام که روز پنجشنبه در منزل شخصی خود درگذشت به همت محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان برگزار می‌شود.

در این محفل فرهنگی که به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره و مرور خدمات ارزشمند زنده‌نام استاد تیمور گرگین از چهره‌های تأثیرگذار فرهنگ و ادب استان گیلان و کشور و با سخنرانی مرتضی حیدرزاده یکی از پژوهشگران برجسته گیلان در کتابخانه عمومی میرزا کوچک جنگلی رشت برگزار می‌شود، ضمن ادای احترام به این چهره برجسته استان گیلان در خصوص آثار وی نیز بحث و تبادل‌نظر می‌شود.

گفتنی است، محفل گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌نام استاد تیمور گرگین امروز ساعت ۱۷ با حضور جمعی از شعرا، چهره‌های فرهنگی و علاقه‌مندان به ادبیات گیلان آغاز می‌شود.

مجموعه شعر «ستاره‌های کور»، «تیره‌روز»، «شعر و نوول»، «طاغوت در تابوت»، «چهار دیوان دختر رشتی (دوبیتی گیلکی)»، «درخشان‌ترین شاهکارهای شعرا»، «گلبانگ گیلان»، «امروز چه کسی می‌تواند شاعر باشد؟»، «سروده‌های کودکان» و «چگونه بنویسیم تا ایراد نگیرند؟» از کتاب‌های تیمور گرگین است، گرگین بین سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۷ با روزنامه همشهری نیز همکاری داشت.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه