رئیس جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

آمادگی صدور سبزیجات گیلان به تهران

رئیس جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به نیاز استان تهران به سبزیجات سالم و کیفی، گفت:‌ مدیران جهاد کشاورزی و تعاون روستایی شهرستان‌ها اقدام به شناسایی تولیدکنندگان کنند تا پس از عرضه محصولات در بازارهای محلی، اقدام به ارسال محصول مازاد به سایر مناطق کنیم.

آمادگی صدور سبزیجات گیلان به تهران

به گزارش هشت‌دی صالح محمدی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۰۰ هزار هکتار از شالیزارهای گیلان قابلیت کشت دوم را دارد، اظهار کرد: حدود ۶۰ هزار هکتار از این اراضی آماده کشت راتون و نشا مجدد است.

وی با بیان اینکه مابقی اراضی ظرفیت کشت گیاهان علوفه‌ای و غده‌ای و برگی، همچنین سبزی و صیفی را دارند، افزود: کشت دوم می‌توانند در افزایش محصول و درآمد برای کشاورزان مفید باشند.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به شرایط جوی مناسب در این ایام سال و وجود آب فراوان برای کشت و کار، تصریح کرد: با شرایط تغییر اقلیم مواجه هستیم این در حالی است که استان گیلان امکان کشاورزی در طول سال وجود دارد و می‌توانیم بسیاری از محصولات مورد نیاز مردم را کشت کنیم.

 محمدی با اشاره به نیاز استان تهران به سبزیجات سالم و کیفی، عنوان کرد: مدیران جهاد کشاورزی و تعاون روستایی شهرستان‌ها اقدام به شناسایی تولیدکنندگان کنند تا پس از عرضه محصولات در بازارهای محلی، اقدام به ارسال محصول مازاد به سایر مناطق کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه