استاندار گیلان:

شهدا به ملّت ایران عزت‌ بخشیدند

استاندار گیلان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس باید هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود، گفت: شهدا با رشادت به مردمان سرزمین خویش عزت بخشیدند.

شهدا به ملّت ایران عزت‌ بخشیدند

 به گزارش هشت‌دی اسدالله عباسی صبح امروز در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، اظهار کرد: شهدا با رشادت به مردمان سرزمین خویش عزت بخشیدند و با از خودگذشتگی و جان‌فشانی خود آنان را از اسارت و ذلت رهانیدند.

 وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس باید هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود، گفت: رشادت‌های شهدا و همچنین تلاش‌های اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس را باید بیش‌ازپیش برای نسل امروز بازگو کرد.

 استاندار گیلان ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند برپایی این گونه پاسداشت‌ها کم‌رنگ شود؛ چون آنان نمی‌توانند همبستگی و اتحاد موجود را ببینند و به همین دلیل باید هر سال با اتحاد بیشتر این مراسم را باشکوه‌تر برگزار کرد و اجازه نداد برخی ذهن مردم را خراب کنند.

 عباسی با بیان اینکه محور وحدت ولایت‌فقیه است، افزود: وحدت و یکپارچگی ما باید حفظ شود و نباید اجازه دهیم که این وحدت خدشه‌دار شود و از سوی دیگر هدف و راهبرد دولت، مردم هستند و برنامه‌ها باید مردمی اداره و اجرا شود تا موفقیت اجرای برنامه‌ها بیش‌ازپیش باشد.

 وی به مراسم اربعین نیز اشاره و بیان کرد: مردم و مسئولان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین سنگ تمام گذاشتند و همه تلاش کردند تا زائران بدون مشکل در مراسم اربعین حضور یابند.

 استاندار گیلان تصریح کرد: اربعین وحدت بین مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است که همه را دور هم جمع می‌کند؛ چون حضرت امام حسین (ع) مختص به شیعیان نیست و ایشان چراغ راه و کشتی نجات همه انسان‌ها هستند.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه‌به حضور میلیون‌ها زائر در مراسم پیاده‌روی اربعین، رسانه‌های معاند سعی کردند که این مراسم را در سکوت خبری قرار دهند؛ اما حضور باشکوه مردم آنان را خوار و ذلیل کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه