مالک باشگاه چوکای تالش:

«داریوش هرمزی» سرمربی چوکای تالش شد

مالک باشگاه چوکای تالش از انتخاب داریوش هرمزی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

«داریوش هرمزی» سرمربی چوکای تالش شد

به گزارش هشت‌دی امید قهوه در گفتگو با خبرنگاران  از امضا قرارداد با «داریوش هرمزی» به‌عنوان سرمربی جدید تیم چوکای تالش برای رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته دوم کشور خبر داد.
وی گفت: پس از ۲ روز جلسات متعدد و فشرده، با هرمزی به توافق نهایی رسیدیم و در فصل جاری در خدمت این مربی با دانش و کاربلد کشورمان خواهیم بود.
مالک باشگاه چوکای تالش افزود: سرمربی جدید بازیکنان تراز اولی را مدنظر دارند که در روزهای آینده با آن‌ها قرارداد امضا خواهیم کرد.
مالک باشگاه چوکا ادامه داد: هر چند زمان زیادی را از دست دادیم، ولی با اتحاد و همدلی مردم شریف تالش، مسئولان و کادر فنی و بازیکنان تیم چوکا و با تجارب و توانایی‌های بالای آقای هرمزی مطمئناً این تیم به لیگ یک و جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.
قهوه در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده با سرمربی جدید، تمرینات تیم از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد و هم‌زمان با آغاز تمرینات، فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود را انجام خواهیم داد.

 گفتنی است داریوش هرمزی سرمربی جدید چوکای تالش سابقه حضور در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، استقلال ملاثانی، قشقایی شیراز، نَوَد ارومیه و خلیج‌فارس ماهشهر را دارد.
این مربی سابقه صعود به همراه ۶ تیم از رقابت‌های لیگ دسته سوم به دوم و همچنین صعود به همراه تیم‌های فجر، دیهیم اهواز و استقلال آبی ملاثانی از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز توانست تیم خلیج‌فارس ماهشهر را در رقابت‌های لیگ یک حفظ کند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه