یک پرسپولیسی تراکتور را نجات داد

  تیم فوتبال تراکتور که با دوشکست برابر سپاهان و پرسپولیس لیگ را شروع کرده بود، در دیدار برابر مس رفسنجان با گلزنی بازیکن سابق سرخ‌پوشان به پیروزی رسید.

یک پرسپولیسی تراکتور را نجات داد

به گزارش هشت‌دی  شاگردان پاکو خمز شامگاه امروز دوشنبه در سومین دیدار خود در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم مس رفسنجان رفتند و درحالی‌که از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بودند برابر این تیم به برتری یک بر صفر رسیدند. مهدی عبدی (۸۶) برای تبریزی‌ها گل زد.

 سرخ‌پوشان تبریزی که لیگ را با شکست برابر سپاهان و پرسپولیس آغاز کرده بودند، در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر شارجه امارات هم شکست سنگینی را پذیرا شدند تا علاوه بر نرسیدن به لیگ قهرمانان، وضعیت بحرانی هم پیدا کنند.

 تراکتوری‌ها که امیدوار بودند در دیدار برابر مس رفسنجان به پیروزی برسند و از وضعیت فعلی خارج شوند، در ورزشگاه یادگار امام تبریز هم نتوانستند اقتدار خود را نشان دهند و به لطف گل دقایق پایانی مهاجم سابق پرسپولیس از بحران عبور کردند.

 در دقایق پایانی این بازی تماشاگران شعار علیه بازیکنان را شروع و از عملکرد ستاره‌های گران‌قیمت این تیم انتقاد کردند. تراکتور با کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر یکی از قعرنشینان لیگ است و باید منتظر دیدارهای آینده باشد.

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه