مدیرکل فرودگاه سردار جنگل گیلان خبر داد:

جابه‌جایی بیش از هزار و ۷۰۰ مسافر از طریق فرودگاه سردار جنگل

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل گیلان با بیان اینکه تا به امروز بیش از هزار و ۷۰۰ نفر مسافر از طریق این فرودگاه جابه‌جا شده‌اند، گفت: این حجم از پرواز و جابه‌جاشدن مسافر نسبت به سال قبل رشد دوبرابری را نشان می‌دهد.

جابه‌جایی بیش از هزار و ۷۰۰ مسافر از طریق فرودگاه سردار جنگل

به گزارش هشت‌دی سید محسن میرحسینی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل و بررسی کیفیت خدمات‌رسانی به زائران اربعینی در این فرودگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروازها از فرودگاه سردار جنگل به مقصد نجف اشرف رشد دوبرابری داشته است.

وی در ادامه افزود: طبق اعلام قبلی فروش بلیت‌های اربعین برای پروازهای ۹ و ۱۶ شهریورماه سال جاری از طریق درگاه‌های اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی آتا و پویا و مستقیماً از توسط این شرکت‌ها انجام شد.

مدیرکل فرودگاه استان گیلان تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به پیگیری‌های انجام‌گرفته، چند پرواز دیگر هم اضافه شد که متعاقباً جزئیات ساعت انجام پروازها از طریق روابط‌عمومی فرودگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

میرحسینی در ادامه پروازهای مستقیم عتبات‌عالیات از طریق مرز هوایی رشت به شرح زیر اعلام کرد:

 ۹ شهریور: شرکت پویا: رشت به نجف، ۵۰ نفر

 شرکت پویا: نجف به رشت، ۵۰ نفر

 شرکت آتا: رشت به نجف، ۱۶۸ نفر

 شرکت آتا: نجف به رشت، ۱۶۸ نفر

 ۱۲ شهریور: ایران‌ایر: رشت به نجف، ۲۸۵ نفر

 ۱۶ شهریور؛ شرکت پویا: رشت به نجف، ۵۰ نفر

 شرکت پویا: نجف به رشت، ۵۰ نفر

 شرکت آتا: رشت به نجف، ۱۶۸ نفر

 شرکت آتا: نجف به رشت، ۱۶۸ نفر

 شرکت ایران‌ایر: رشت به نجف، ۲۸۵ نفر

 شرکت ایران‌ایر: نجف به رشت، ۲۸۵ نفر

 مدیرکل فرودگاه استان گیلان با اشاره به برقراری پروازهای فوق‌الذکر از فرودگاه سردار جنگل در سال جاری، افزود: تاکنون جابه‌جایی بیش از هزار و ۷۰۰ نفر مسافر از طریق فرودگاه استان گیلان مسجل شده که باتوجه‌به جابه‌جای حدود ۸۰۰ نفر مسافر از طریق مرز هوایی گیلان در سال گذشته، بیش از دوبرابر رشد داشته است.

 وی در پایان ضمن تأکید بر اینکه فروش بلیت صرفاً از طریق درگاه‌های اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی انجام‌دهنده پرواز صورت می‌گیرد ادامه داد: به‌هیچ‌عنوان در فرودگاه بلیتی فروخته نخواهد شد.

مدیرکل فرودگاه استان گیلان خاطرنشان کرد: از مسافران و زوار خواست برای تهیه بلیت به فرودگاه مراجعه نکرده و از طریق درگاه‌های اینترنتی مذکور اقدام کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه