مدیرکل نوسازی مدارس گیلان:

۱۷۸ پروژه نوسازی مدارس در ۳ شهرستان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از افتتاح ۱۷۸ طرح این اداره کل با بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه در سه شهرستان استان طی هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

۱۷۸ پروژه نوسازی مدارس در ۳ شهرستان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش هشت‌دی، علی دقیق شامگاه شنبه در گفتگو با صداوسیمای گیلان اظهار کرد: هفته دولت امسال، ۱۷۸ طرح این اداره کل با ۴۸۴ میلیارد ریال هزینه در شهرستان‌های شفت، رضوانشهر و تالش به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های ساخت و مقاوم‌سازی ۵ واحد آموزشی با هزار و ۵۲۸ مترمربع زیربنا در این سه شهرستان، افزود: طرح‌های مدرسه جدید ۳ کلاسه شهید رحمانی در روستای درزی کَری حویق تالش، مقاوم‌سازی مدرسه ۸ کلاسه شهید صیاد شیرازی در جوکندان تالش، تکمیل مدرسه شهید نظری روستای اَرده رضوانشهر، مدارس جدید ۶ کلاسه شهید نورانی تازه‌آباد رضوانشهر و مدرسه ۲ کلاسه مقداد در روستای لیفکوه‌خندان شفت از جمله طرح‌هایی است که قرار است در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان همچنین از افتتاح طرح آسفالت و بهسازی محوطه ۷۹ مدرسه با ۶۷ هزار مترمربع مساحت در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: استانداردسازی سامانه گرمایشی ۲۴ مدرسه در استان شامل جایگزین‌کردن شوفاژ با بخاری‌های گازی، از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/

منبع: صداوسیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه