فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تنها راه تأثیرگذاری در هندسه نظم جدید جهانی تسلط بر اقیانوس‌ها است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به بهره‌مندی از آب‌های آزاد و دوردست در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: تسلط بر اقیانوس‌ها تنها راه تأثیرگذاری در هندسه جدید جهانی است.

تنها راه تأثیرگذاری در هندسه نظم جدید جهانی تسلط بر اقیانوس‌ها است

به گزارش هشت‌دی، دریادار علیرضا تنگسیری امروز در پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدهای نوپدید دریایی در دانشکده علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضوری هوشمندانه در آب‌های آزاد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر موضوع دریا و حضور مؤثر و هوشمندانه، فرصت‌ساز و قدرت‌آفرین در آن تأکید دارند، لذا توجه به این مهم به یکی از سیاست‌های نیروی دریایی سپاه مبدل شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به بهره‌مندی از آب‌های آزاد و دوردست در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حضرت آقا فرمودند در دریاها پیش بروید و آب‌های دوردست را درنوردید و دیدتان را بلند کنید و اگر ما بتوانیم این کار را انجام بدهیم، افراد بعد از ما می‌توانند از فرصت‌های آن استفاده کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اهداف این نیرو در حضور در دریاهای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: ما در دریا اصطلاحی به‌عنوان سیادت دریایی داریم به این معنا که هر کسی در دریا حضور داشته باشد همان جا حاکم است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه نیروهای مختلف در سپاه ازجمله نیروی دریایی، زمینی، هوافضا تکمیل‌کننده یکدیگر در حوزه‌های مختلف هستند، گفت: هیچ موردی را نمی‌توان در نیروی زمینی و هوافضا یافت که در نیروی دریایی وجود نداشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به تنها راه تأثیرگذاری در هندسه نظم جدید جهانی خاطرنشان کرد: هر آنچه که شما در سلاح فکر می‌کنید در نیروی دریایی وجود دارد و اگر ما می‌خواهیم در هندسه نظم جدید جهانی تأثیرگذار شویم، باید در اقیانوس‌ها و دریاها حضور مسلط داشته باشیم و به فضل الهی ملت و مملکت اسلامی از این حضور بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه