تمدید مهلت انتخاب رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

تمدید مهلت انتخاب رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش هشت‌دی، پیرو اطلاعیه منتشره در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد، به‌منظور فراهم‌نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت با آن دسته از داوطلبانی که تا امروز برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، تا پایان روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

داوطلبان ضرورت دارد در مهلت درنظر گرفته‌شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه‌های ۲۹ مرداد و یکم شهریورماه سال‌جاری به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ هفتم شهریورماه نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه