فرمانده سپاه قدس گیلان:

 شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند

 فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند، گفت: آمریکایی‌ها بارها گفته‌اند بدون نظر ایران هیچ اقدامی در منطقه ممکن نیست.

 شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند

به گزارش هشت‌دی سردار محمد عبدالله‌پور در یادواره ۵۲ شهید منطقه اشکور مرکزی که در مسجد جامع روستاهای ایرمحله و ایزدین بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر برگزار شد، اظهار کرد: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه شهدا با جان‌فشانی برای همیشه کشور را بیمه کردند، افزود: ایران اسلامی امروز برای آزادی‌خواهان جهان الگویی تمام‌عیار محسوب می‌شود.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تحولات منطقه بدون اراده ایران اسلامی ممکن نیست، افزود: دشمنان به این نکته اعتراف کرده‌اند و آمریکایی‌ها هم‌ بارها گفته‌اند بدون نظر ایران هیچ اقدامی در منطقه ممکن نیست.

وی با اشاره به حجم بی‌سابقه بمباران روانی دشمن و تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، گفت: دشمنان در پی ناامیدی و ایجاد یأس بین مردم به‌ویژه جوانان ما هستند.

 سردار عبدالله‌پور تصریح کرد: هدف فعلی دشمنان تشویق مردم به شرکت‌نکردن در انتخابات است؛ اما به فرموده مقام معظم رهبری، رسیدن ملت بزرگ ایران به قلّه پیروزی نزدیک است، بنابراین باید با توکل به خدا و پشتکار شبانه‌روزی و بی‌توجهی به دشمنان، باقوت به‌پیش برویم.

 فرمانده سپاه قدس گیلان دشمن‌شناسی، بصیرت، تبعیت از ولات فقیه و وحدت در جامعه را از مهم‌ترین خواسته‌های شهدا برشمرد و افزود: امروز باید بیش از هر زمان دیگر به خواسته شهدا توجه کنیم تا راه پیروزی و رسیدن به قله‌ها هموار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه