دیدار نماینده مردم آستارا با مدیرعامل آبفا کشور 

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اتابک جعفری دیدار و گفتگو کرد.

دیدار نماینده مردم آستارا با مدیرعامل آبفا کشور 

به گزارش هشت‌دی، نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اتابک جعفری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی و اتابک جعفری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و برخی از معاونین شرکت آبفا برگزار شد درخصوص طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی و مسائل مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب در این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند و تصمیمات مهمی در راستای حل مشکلات شهرستان آستارا در حوزه آب و فاضلاب اتخاذ شد که اهم آن‌ها عبارتند از؛

در‌خصوص تصفیه‌خانه با رایزنی‌های انجام‌شده اعتبار بازسازی و ارتقای تصفیه‌خانه بهارستان از ۲۰ میلیارد ریال فعلی به ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

با الحاق آستارا به تفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت آبفا و قرارگاه سازندگی خاتم سپاه پاسداران، پروژه احداث فاضلاب آستارا از محل تهاتر نفت و توسط قرارگاه سازندگی اجرا خواهد شد.

اختصاص و نصب و راه‌اندازی فیلترهای تصفیه سریع در رودخانه چلوند که مطالعات آن آغاز شده و به‌زودی تحویل خواهد شد که با راه‌اندازی این دستگاه جهت آبرسانی به شهر لوندویل و روستاهای اطراف استفاده خواهد شد.

با تکمیل مطالعات پروژه آب‌شیرین‌کن، پرونده پروژه آب‌شیرین‌کن آستارا که از مصوبات سفر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به آستارا است جهت صدور مجوز نهایی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه