مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات گیلان در گفتگو با هشت‎‌دی:

معرفی کارکردهای مساجد و الگوگیری صحیح در این حوزه ضروری است

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات گیلان با اشاره به برگزاری نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت تحت عنوان رویداد «مثل مصطفی» در مسجد مقدس جمکران، گفت: معرفی کارکردهای مساجد و الگوگیری صحیح و اثرگذار در این حوزه ضروری است.

معرفی کارکردهای مساجد و الگوگیری صحیح در این حوزه ضروری است

حسن فیضیان در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به برگزاری نخستین آیین تجلیل از فعالان مساجد کشور همزمان با ۳۰ مردادماه روز جهانی مسجد، اظهار کرد: در آستانه روز جهانی مسجد، نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت تحت عنوان رویداد «مثل مصطفی» در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

وی به ابعاد مختلف این رویداد اشاره کرد و افزود: در این راستا از فعالان و عناصر اثرگذار در مساجد سطح کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات استان گیلان، بیان کرد: در این مراسم قرار است از دو کتاب تقریظی رهبر معظم انقلاب با عناوین «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفی است» رونمایی شود.

فیضیان تصریح کرد: حدود ۸۰ نفر از فعالان مساجد در استان امروز برای حضور در این مراسم به قم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه معرفی کارکردهای مساجد و الگوگیری صحیح در این حوزه ضروری است، خاطرنشان کرد: این رویداد با مرکزیت مسجد مقدس جمکران می‌تواند گامی مؤثر در راستای معرفی کارکردهای مساجد و الگوگیری صحیح و توانمندسازی در راستای فعالیت‌های اثرگذار در این حوزه باشد.

به گزارش هشت‌دی همزمان با ۳۰ مردادماه روز جهانی مسجد مراسم رونمایی از دو تقریظ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بر کتاب‌های «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفا‌ست» در اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، با محوریت مسجد مقدس جمکران، همراه با مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانید همگام با مساجد سراسر کشور با ثبت‌نام در صفحه ویژه این فراخوان، یک رویداد فرهنگی را در مسجد محله‌تان با عنوان «مثل مصطفی» برگزار کنید و با توجه به شرایط و اقتضائات مسجد و محله خود، علاوه بر معرفی کتب تقریظی و ابتکاراتی که در طراحی برنامه دارید، تصاویر برنامه‌هایتان را به صفحه فراخوان به نشانی https://meslemostafa.ir ارسال نمایید.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه