مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان:

رونق تولید در گرو اقتصاد مولد و اشتغال پایدار است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: تا زمانی‌که همه منابع به سمت اقتصاد مولد و اشتغال پایدار به حرکت درنیاید، تحول ویژه‌ای در بخش تولید رخ نخواهد داد.

رونق تولید در گرو اقتصاد مولد و اشتغال پایدار است

به گزارش هشت‌دی، تیمور پورحیدری در بازدید از شرکت ماشین‌سازی صنایعی غذایی بولر آستارا اظهار کرد: تکنولوژی و توان فنی تولید برخی از کارخانجات گیلان در خاورمیانه کم‌نظیر است و از قابلیت بالایی برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به تکنولوژی به‌کار رفته در برخی از صنایع غذایی افزود: با توجه به نوع فناوری و دانش فنی برخی تولیدات به راحتی قابلیت دانش‌بنیان‌شدن و بهره‌مندی از مزایای آن را دارند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان، سهم بخش صنعت و معدن را از تولید ناخالص ملی بیش از ۳۷ درصد اعلام و تصریح کرد: برای کمک به بخش تولید و رفع موانع پیش‌روی تولیدکنندگان باید با روحیه جهادی کار شود.

پورحیدری در دیدار با تولیدکنندگان با بیان اینکه با تمام توان و ظرفیت برای رفع نگرانی‌های بخش تولید تلاش خواهیم کرد، گفت: از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و ملی برای مرتفع نمودن مشکلات تولیدکنندگان استفاده می‌شود.

این مسئول پای کار آمدن بانک‌های خصوصی، دولتی و همه عوامل مالی را یکی از راهکار‌های مهم توسعه و بالندگی اقتصاد کشور دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که همه منابع به سمت اقتصاد مولد و اشتغال پایدار به حرکت درنیاید، تحول ویژه‌ای در بخش تولید رخ نخواهد داد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه