شکست ملوانی‌ها برابر استقلال + فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال برخلاف نمایش خوبی که برابر میزبانش استقلال داشت با یک گل شکست خورد.

شکست ملوانی‌ها برابر استقلال + فیلم خلاصه بازی

به گزارش هشت‌دی از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس امشب تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال تهران رفت.

شاگردان مهدی تارتار بازی را خوب آغاز کردند و موقعیت‌های خوبی را هم برابر استقلال خلق کردند تا اینکه در دقیقه ۷ روی حرکت تند و تیز و کار ترکیبی ملوانان در محوطه جریمه و روی خطای مرادمند بازیکن استقلال بر روی مسعود زائر کاظمینی، داور اعلام ضربه پنالتی کرد که مهران احمدی بازیکن ملوان نتوانست آن را به گل تبدیل کند تا نیمه نخست بازی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه هم ایجاد کردند که ثمری نداشت تا اینکه در دقیقه ۸٠ روی ضربه ارسالی از روی کرنر، محمد حسین مرادمند مدافع پیش تاخته استقلال موفق به باز کردن دروازه ملوان بندر انزلی شد و بازی با همین نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان جواد نکونام در تیم استقلال شد.

ملوان با این نتیجه متحمل دومین باخت شد و بدون امتیاز در رده سیزدهم ایستاد و استقلال تهران دومین برد خود را در این بازی کسب کرد تا ۶ امتیازی شده و در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه