مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

سرقت تجهیزات برق خیابان لاکانی رشت را قطع کرد

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان، گفت: سرقت تجهیزات یکی از پست‌های زمینی در خیابان لاکانی رشت منجر به آتش‌سوزی و تخریب پست و قطعی برق منطقه شد.

سرقت تجهیزات برق خیابان لاکانی رشت را قطع کرد
به گزارش هشت‌دی، محمدتقی مهدی‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌دلیل سرقت تجهیزات یکی از پست‌های زمینی برق در خیابان لاکانی رشت که باعث آتش‌سوزی و تخریب پست برق شده، برق این منطقه از ساعاتی پیش قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه مأموران این شرکت درحال تعمیر و راه‌اندازی دوباره این پست زمینی هستند، افزود: به محض پایان تعمیرات، جریان برق منطقه برقرار خواهد شد.

شهرام مؤمنی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز در تشریح جزئیات این خبر  در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: ساعت ۱۵:۱۶ دقیقه امروز با گزارش حریق پست برق امین اصغری در خیابان لاکانی رشت، ۹ آتش‌نشان با دو خودروی اطفایی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان به محض رسیدن، عملیات لوله‌گذاری در ساختمان‌های مجاور این پست برق را برای جلوگیری از سرایت آتش انجام دادند، گفت: پس از قطع برق این پست از سوی اداره برق مرکزی، آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفای حریق را آغاز و این آتش‌سوزی را مهار کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه به‌دلیل محصور بودن این پست برق در اتاقک بتی، این آتش‌سوزی به خوبی مهار شد، خاطرنشان کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه