معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:

ضرورت ایجاد جلوه‌های امیدآفرینی در جامعه توسط رسانه‌ها

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نیازمند ایجاد جلوه‌های امیدآفرینی در جامعه توسط رسانه‌ها هستیم، گفت: مطالبه‌گری اگر منتج به سیاه‌نمایی و عدم کمک به جامعه شود امری بی‌فایده خواهد بود.

ضرورت ایجاد جلوه‌های امیدآفرینی در جامعه توسط رسانه‌ها

به گزارش هشت‌دی، فرشاد مهدی‌پور در نشست خبری اصحاب رسانه با اشاره به وظایف معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: ارتقاء سطح کیفی رسانه‌ها از جمله وظایف ما است لذا در هنگام صدور مجوز نیز این مسئله لحاظ می‌گردد.

وی به اهمیت جایگاه محتوا در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: وظیفه حمایت، هدایت، نظارت بر عهده معاونت مطبوعات است که تلاش ما نیز بر این اساس است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به اغتشاش اذهان عمومی طی حوادث سال گذشته تاکنون، رسانه در این نبرد نابرابر نباید به احساس ضعف دچار باشد.

مهدی‌پور با اشاره به جایگاه مهم و ویژه فرهنگی استان گیلان بیان کرد: تجارب سیاسی، تاریخی، فرهنگی موجود در تاریخ معاصر گیلان و نقش‌آفرینی ملی منطقه‌ای آن در این راستا بسیار مهم است لذا افق رسانه باید ارتقاء پیدا کند و نیازمند ایجاد جلوه‌های امیدآفرینی در جامعه متناسب با شرایط هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری اگر منتج به سیاه‌نمایی و عدم کمک به جامعه شود امری بی‌فایده خواهد بود و سبب عدم پیشرفت کشور خواهد شد لذا لازم است دیدگاه هر رسانه عمیق‌تر به مسائل موجود بپردازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه