پیروزی مقتدرانه جوانان والیبال ایران مقابل بحرین

تیم والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد و با سه برد به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله دوم صعود کرد.

پیروزی مقتدرانه جوانان والیبال ایران مقابل بحرین

به گزارش هشت‌دی، شاگردان مومنی‌مقدم امروز در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی مقابل بحرین میزبان مسابقات قرار گرفتند و این تیم را در سه ست شکست دادند.

بازیکنان ایران بازی را مقتدرانه آغاز کردند و در حالی که بحرینی‌ها هم به اندازه کافی برای صعود انگیزه داشتند و از حمایت تماشاگران روی سکوها نیز برخوردار بودند، ایران ست اول را ۲۵ بر ۱۱ با پیروزی پشت‌ سر گذاشت. در ست دوم بحرین نمایش بهتری داشت و چند امتیازی هم از ایران پیش افتاد اما بازیکنان غلامرضا مومنی‌مقدم اجازه ندادند برتری آنها ادامه یابد و ایران این ست را هم ۲۵ بر ۱۹ برد. در ست سوم هم، بحرین سعی کرد پابه‌پای ایران امتیاز بگیرد و پیش برود، اما تیم ملی جوانان ایران اختلاف را بیشتر کرد و ست را ۲۵ بر ۱۹ برد.

امیر محمد گلزاده، عرفان نوروزی، عرشیا به‌نژاد، مبین نصری، یونس جوان، مهدی بیاتی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کننده این بازی بودند. قضاوت این بازی به عهده داوران ژاپن و الجزایر بود. گل‌زاده به کسب ۱۶ پوئن در این مسابقه، عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه را به دست آورد.

تیم‌ها فردا استراحت می‌کنند و از سه‌شنبه مرحله بعدی رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان در بحرین آغاز می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه