دبیر جشنواره غدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره غدیر با عنوان میزبانی به‌ توان میلیون

دبیر برگزاری جشنواره غدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برنامه‌های این نهاد را به مناسبت عید بزرگ غدیر تبیین کرد.

برگزاری جشنواره غدیر با عنوان میزبانی به‌ توان میلیون

به گزارش هشت‌دی، سید علیرضا دریابکی با اشاره به تمهید برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت عید سعید غدیر، گفت: برگزاری نشست های غدیر در آینه نوجوان با هدف نقش نوجوانان در تبیین رسالت غدیر در این ایام برگزار می‌گردد.

دبیر جشنواره غدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با اشاره به طبخ و توزیع پنج هزار پُرس غذا، گفت: این تعداد غذا به شکرانه عید غدیر با مشارکت خیّرین و خانواده‌های دانش‌ آموزان تامین و در مناطق کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

وی برپایی ایستگاه‌های عیدانه غدیر را از دیگر برنامه‌های این نهاد در عید غدیر عنوان کرد و اضافه کرد: توزیع اقلام فرهنگی، برپایی مسابقه فرهنگی، شابلون زنی شیشه های وسائل نقلیه و… از جمله اقداماتی است که در این ایستگاه ها صورت می پذیرد.

دریابکی ادامه داد: پویش من هم غدیری‌ام با هدف تعظیم شعائر در عید غدیر از دیگر برنامه های این نهاد به مناسبت این روز بزرگ می‌باشد که بدین منظور علاقمندان می‌بایست تصاویر جشن‌‌های خانگی خود را به آدرس Alo_hamsangaran در پیام رسان‌های بله و شاد با هشتگ #من_هم_غدیری_ام ارسال نمایند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری پویش میزبانی به‌توان میلیون با هدف ترویج سنت حسنه اطعام مومنین، گفت: بدین منظور علاقه‌مندان می‌بایست از مراحل پخت، تزئین، بسته‌بندی و توزیع غذاهای پخته شده در محلّه، بین همسایه، فامیل و… عکس تهیه نموده و با هشتگ #میزبانی_به_توان_میلیون به آدرس Alo_hamsangaran در پیام رسان‌های بله و شاد ارسال نمایند.

دبیر جشنواره غدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، در خصوص مهلت ارسال آثار، بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۸ تیرماه خواهد بود و به بهترین آثار ارسالی به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا می‌گردد.

دریابکی در پایان با اشاره به اینکه مردم نیکوکار و علاقمند به اهل بیت(علیهم السلام) استان می توانند در این حرکت حسنه مشارکت مالی داشته باشند، گفت: شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۶۳۷۷۰۳ به نام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان جهت دریافت نذورات مردمی می‌باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه