رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان مطرح کرد:

پلمب آرایشگاه زنانه به علت انتشار کلیپ هنجارشکنانه

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان از پلمب یک آرایشگاه زنانه در شهرستان رشت به علت انتشار کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.

پلمب آرایشگاه زنانه به علت انتشار کلیپ هنجارشکنانه

به گزارش هشت‌دی، علی حیدرخواه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در اصناف، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی فعال در فضای مجازی از سوی پلیس اجرا می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با مضمون تمسخر حجاب و رفتارهای هنجارشکنانه توسط خانمی در آرایشگاه زنانه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد، انتشار دهنده این کلیپ متصدی یک آرایشگاه در شهرستان رشت است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تشکیل پرونده و معرفی متهم ۳۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: واحد صنفی این فرد پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

حیدرخواهدر پایان به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای رعایت قوانین و مقررات اشاره و خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی با افرادی که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه