«بازپرس» از امشب پخش می‌شود

مجموعه تلویزیونی «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی از امشب شنبه ۱۰ تیرماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

«بازپرس» از امشب پخش می‌شود

به گزارش هشت‌دی مجموعه تلویزیونی «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی از امشب شنبه ۱۰ تیرماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال که به سوژه‌هایی درباره فساد مالی و پیگیری برخی پرونده‌های قضائی می‌پردازد، در گروه فیلم و سریال شبکه یک و مرکز رسانه‌ای قوه‌قضائیه تولید شده است.

محور قصه بازپرسی به نام صدراست که محسن قصابیان نقش آن را بازی می‌کند. بازپرس صدرا در جریان یک سوء‌استفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ‌های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه‌کننده رانت‌خوار می‌رسد و… این خلاصه‌ای از مجموعه تلویزیونی بازپرس است که تیزر آن از چند شب پیش روانه آنتن شده است.

به گفته سعید کنگاور نظری مدیر تولید سریال بازپرس، «این مجموعه قرار است در ۲۷ تا ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای روی آنتن برود. او درباره تنوع لوکیشن‌ها در این سریال نیز گفت: شروع قصه ما در جنوب است که صدرا بازپرس مفاسد اقتصادی است و با ماموریتی که به او داده شده، به تهران منتقل می‌شود. پروژه‌های این‌چنینی، تنوع لوکیشن دارند. حدود ۱۲۰ ـ ۱۰۰ لوکیشن داشتیم که به تناسب قسمت‌های مختلف در آن ضبط انجام می‌دادیم. وقتی که در جنوب تصویربرداری داشتیم، بخشی در کشتی، ساحل یا دریا انجام شد.»

محسن قصابیان، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، اندیشه فولادوند، سیدجواد هاشمی، سوگول طهماسبی، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سید مهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهید تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی، مرتضی تهرانی در مجموعه تلویزیونی «بازپرس» نقش آفرینی می‌کنند.

سریال «بازپرس» شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه