مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد آغاز شد

طبق اعلام سازمان سنجش کشور، داوطلبان آزمون ارشد می‌توانند از امروز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ تیرماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد آغاز شد

به گزارش هشت‌دی بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه‌های تاریخ ۸ و ۱۶ خرداد و با توجه به تقاضاهای مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آن‌ها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از امروز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ تیرماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بر این اساس صرفاً این دسته از داوطلبان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته‌ شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ و مندرجات اطلاعیه های فوق و با در نظر داشتن نکات ذیل به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته ‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کد رشته ‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی وجود ندارد.

همچنین به دلیل عدم امکان معرفی برای مصاحبه در رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون عملی در این مرحله، داوطلبان از درج این رشته‌ها خودداری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه