تعطیلی رستورانی در رشت به‌دلیل ترویج رفتارهای هنجارشکنانه

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان از پلمب یک رستوران به دلیل تبلیغ و ترویج متصدی آن به انجام رفتارهای هنجارشکنانه در شهرستان رشت خبر داد.

تعطیلی رستورانی در رشت به‌دلیل ترویج رفتارهای هنجارشکنانه

به گزارش هشت‌دی، علی حیدرخواه در تشریح جرئیات این خبر اظهار کرد: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح کنترل و نظارت بر اصناف به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

وی در ادامه به دریافت گزارشات مردمی درخصوص تبلیغ و ترویج انجام رفتارهای هنجارشکنانه متصدی یکی از رستوران‌های شهرستان رشت در فضای مجازی و صدور تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و مقررات به این واحد صنفی توسط پلیس اشاره کرد و افزود: با توجه به عدم رعایت قانون و شئون اسلامی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم، این واحد صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه متصدی ۴۲ ساله واحد صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضایی معرفی شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه