فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

آزادسازی ۳ هزار مترمربع از اراضی ملی در رودسر

فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۳ هزار متر مربع از اراضی ملی در یکی از روستاهای شهرستان رودسر آزادسازی شد.

آزادسازی ۳ هزار مترمربع از اراضی ملی در رودسر

به گزارش هشت‌دی، سردار عزیزاله ملکی حفاظت از منابع طبیعی را یک وظیفه همگانی عنوان و اظهار کرد: پلیس در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر اشاره کرد و افزود: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس ضمن هماهنگی قضایی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شد، تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، فردی ۳ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و بلوک محصور کرده است.

سردار ملکی از معرفی متهم ۵۱ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و با اعلام اینکه با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد، گفت: کارشناسان ارزش این اراضی را بیش از۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه