دبیر نسرا گیلان در گفتگو با هشت‌دی:

دومین جشنواره سراسری سواد رسانه جهاد تبیین در گیلان برگزار می‌شود

دبیر نسرا گیلان گفت: دومین جشنواره سواد رسانه‌ای با رویکرد ارزیابی و شناسایی ظرفیت‌های موجود و فرصت‌های جدید در گیلان در حال برگزاری است.

دومین جشنواره سراسری سواد رسانه جهاد تبیین در گیلان برگزار می‌شود

فاطمه سعیدی در گفتگو با هشت‌دی، اظهار کرد: با ورود به عصر حاضر و بمباران اطلاعاتی، رسانه‌ها جزء جدایی‌ناپذیر زندگی بشر هستند.

وی نقش رسانه‌ها را در شکل‌‌گیری تربیت، رفتار، عقاید و آموزش افراد جامعه موثر دانست و افزود: در عصر حاضر آموزش دانش جدیدی تحت عنوان سواد رسانه، بیش از پیش احساس می‌شود.

دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: در همین راستا سازمان فضای مجازی بسیج، بستر آموزش کنشگران فضای مجازی را فراهم آورده تا از طریق آموزش‌های مردمی به این هدف دست یابد.

سعیدی ادامه داد: دومین جشنواره سواد رسانه‌ای با رویکرد ارزیابی و شناسایی ظرفیت‌های موجود و فرصت‌های جدید برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: محورهای جشنواره شامل تربیت رسانه‌ای، فناوری نوین ارتباطی، جریان‌شناسی رسانه‌ای، رسانه‌شناسی، شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد رسانه‌ای و در قالب‌های سخنرانی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، و کتاب می‌باشد.

سعیدی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی تا ۱۰ تیرماه می‌باشد که بعد از داوری و انتخاب آثار برگزیده معرفی خواهند شد و بعد از آن این آثار به جشنواره کشوری که در مرداد ماه برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این رویداد با آیدی nasra_guilan_fstival@ در ایتا و روبیکا و یا با شماره ۰۹۱۱۵۰۵۳۰۱۶ در ارتباط باشند و آثار خود را ارسال کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه