کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد:

بارش۱۲۲ میلیمتر باران در آستارا

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بیشترین بارش باران طی ۴۸ ساعت گذشته با ۱۲۲ میلیمتر در شهرستان آستارا به ثبت رسیده است.

بارش۱۲۲ میلیمتر باران در آستارا

به گزارش هشت‌دی سمانه نگاه گفت: ایستگاه گیسوم تالش با ۸۱ میلیمتر، پنج‌خاله “در حوالی رودبار” با ۶۸ میلیمتر و لیسار تالش با ۶۷ میلیمتر بعد از آستارابیشترین بارندگی را در این مدت در استان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در ایستگاه هواشناسی رشت نیز ۲۸ میلیمتر بارندگی در این مدت ثبت شده‌است، اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته گرمترین شهر استان با ۲۱ درجه سانتیگراد مربوط به کیاشهر و کمترین دما هم با یک درجه سانتیگراد در اسب‌وونی تالش گزارش شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد: از صبح امروز “دوشنبه” دمای استان در منجیل به ۱۶ درجه سانتیگراد رسید ضمن اینکه دمای هوا امروز در جلگه بین ۱۳ و ۱۴ درجه گزارش شده و دمای فعلی شهر رشت نیز ۱۳ درجه سانتیگراد است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون آسمان گیلان ابری، مه‌آلود همراه با بارندگی است، گفت: در برخی مناطق بارش‌ها شدید گزارش شده است اما این بارندگی ها از اواخر وقت امروز پایان یافته و به تدریج شاهد کاهش ناپایداری و ابر از آسمان استان خواهیم بود.

نگاه بیان داشت: هوای گیلان از فردا “سه‌شنبه” تا پایان هفته جاری پایدار همراه با روند افزایش دما است ضمن اینکه شرایط رگباری موقتی بهاری برای ساعات عصر و غروب تا آخر هفته برای استان پیش بینی شده‌است.

وی با اشاره به کاهش ارتفاع موج دریا از فردا در استان گیلان اظهار کرد: فعالیت‌های دریانوردی برای فردا “سه‌شنبه” مناسب است اما از چهارشنبه تا پایان هفته به دلیل نوسانات و افزایش ارتفاع موج در برخی ساعات نامناسب است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه