برنامه‌های درسی بازنگری شده دانشگاه آزاد ابلاغ شد

از سوی معاون علوم و مهندسی برنامه‌های درسی بازنگری شده دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

برنامه‌های درسی بازنگری شده دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش هشت‌دی به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدعلی اکبری، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای تحقق اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، «بسته کاری ارتقاء کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی»، فهرست برنامه های درسی بازنگری شده مربوط به ۱۹ رشته/گرایش از گروه فنی و مهندسی و ۲۹ رشته/گرایش از گروه علوم پایه، در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را جهت اجرا در واحدها و مراکز آموزشی را به رؤسای استانها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: برنامه های درسی مذکور، برای دانشجویان ورودی های نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ و به بعد، در واحدها و مراکز آموزشی مجری لازم الاجرا است.

لازم به ذکر است این بخشنامه به منظور اطلاع و انجام تمهیدات لازم توسط گروه های آموزشی است و پس از ثبت کلیه عناوین دروس در سامانه آموزشیار، اطلاع رسانی لازم توسط معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه جهت بهره برداری صورت خواهد پذیرفت.

فایل برنامه های درسی مذکور از وب سایت معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه به نشانی https://sea.iau.ir در قسمت بخشنامه ها، بخش بخشنامه های برنامه ریزی آموزشی و درسی قابل دریافت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه