نماینده ولی فقیه در گیلان:

شهید علی‌وردی‌ها و الداغی‌ها مدافع ناموس و دین و آیین مردم‌ هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان شهید علی‌وردی‌ها و الداغی‌ها را مدافع ناموس، غیرت و دین و آیین مردم دانست و گفت: میدان‌داری انسان‌های غیور موجب غلبه سیره صالحان بر سیره فاسقان می‌شود.

شهید علی‌وردی‌ها و الداغی‌ها مدافع ناموس و دین و آیین مردم‌ هستند

به گزارش هشت دی، آیت‌الله فلاحتی در آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی حبیب در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد‌اسلامی رشت با اشاره به مسئله «تعارض‌منافع» در طول تاریخ اظهار کرد: تعارض منافع از آغاز خلقت انسان همواره برقرار بوده است لذا دو فرد در تقابل با یکدیگر در جهت کسب منافع تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تعارض منافع لزوماً دو طرف دارای حق نیستند، گفت: در این راستا شناخت حق‌باوران می‌تواند حق را به منصه ظهور برساند لذا در این میدان اهل بصیرت از موضع حق در چگونگی حمایت و همراهی از آن آگاه هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اهل بصیرت می‌دانند حق کجاست و چگونه باید از حق حمایت کنند، اضافه کرد: امیرالمومنین علی(ع) به مدت چهار سال و چند ماه حکومت اسلامی را تشکیل داد که سخت ترین دوران حیات اهل‌بیت (ع) بود، زیرا علی(ع) از خودی‌های بی‌بصیرت و بی‌معرفت که به شناخت درست و عمیقی از اسلام راستین نرسیده بودند، ضربه خورد.

وی با اشاره به عدم شکل گیری حکومت اسلامی پس از شهادت امام علی(ع) بیان کرد: امویان و عباسیان در راس حکومت قرار گرفتند و لذا حکومت اسلامی نتوانست جلوه‌گری کند؛ در واقع اسلام اموی و اسلام عباسی به جای نشان دادن چهره نورانی بزرگمردان تاریخ اسلام، چهره سیاه انسان های زبون را نشان داد و مردم از اسلام واقعی چیزی یاد نگرفتند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نام شهید علی وردی ها در تاریخ اسلام ثبت و ضبط خواهد شد، گفت: مردان غیور مانا و ماندگار هستند و بارگاه آنان تربت شفابخش دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان شهید علی‌وردی‌ها و الداغی‌ها را مدافع ناموس و غیرت و دین و آیین دانست و تاکید کرد: میدان‌داری انسان‌های غیور موجب غلبه سیره صالحان بر سیره فاسقان می‌شود و لذا این جشنواره‌ها کمک می‌کند تا مردم طرفداران جبهه حق را بشناسند و در راه باورهایشان مستحکم باشند و بر جبهه باطل غلبه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه