«رسول‌زاده» دوباره سرمربی چوکا تالش شد

اصغر رسول‌زاده برای دومین بار در فصل جاری لیگ فوتبال کشور به عنوان سرمربی چوکا تالش انتخاب شد.

«رسول‌زاده» دوباره سرمربی چوکا تالش شد

به گزارش هشت‌دی، طی تصمیم مدیران جدید باشگاه فرهنگی ورزشی چوکا تالش اصغر رسول‌زاده بار دیگر به نیمکت چوکا پیوسته است و به‌جای جهانگیر عسگری تا پایان فصل جاری هدایت این تیم فوتبال را در رقابت‌های لیگ دسته اول برعهده خواهد داشت.

عسگری که اوایل زمستان ۱۴۰۱ به‌ عنوان مربی همراه با جهانبخش جعفری به نیمکت متزلزل چوکا پیوسته بود، پس از اخراج جعفری از تالش در روزهای پایانی اسفند سال گذشته هدایت این تیم را تا هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال کشور برعهده گرفت. وی که در کسوت هدایت چوکا تالش یکی از جوان‌ترین مربیان لیگ دسته اول فوتبال کشور به شمار می‌رفت، با استمرار نتیجه‌های ضعیف نتوانست این تیم را از مهلکه برهاند و درنهایت هم جای خود را به رسول‌زاده داد که پیش‌تر در میانه رقابت‌های فصل جاری برای مدت کوتاهی سرمربیگری چوکا را عهده‌دار بود.

چوکا تالش پس از شکست در آخرین مسابقه خود برابر تیم شمس آذر قزوین که موجب تداوم قعرنشینی این تیم شد و امیدهایش را برای بقا در لیگ دسته اول با چالشی جدی روبه‌رو کرد، تنها سه دیدار تا پایان فصل پیش رو دارد که باید در هر سه دیدار سه امتیاز کامل را به‌دست بیاورد.

تیم محبوب تالشان که با ۲ امتیاز کمتر در انتهای جدول است و خلیج فارس ماهشهر با ۲۳ امتیاز و شهرداری همدان با ۲۷ امتیاز را بالاتر از خود می‌بیند، یکی از گزینه‌های اصلی سقوط دوباره به لیگ دسته دوم است و شانسش برای ادامه راه در این سطح از فوتبال کشور تنها به عملکرد رقیبانش بستگی دارد. چوکا تالش که با ۶ تغییر امسال رکورد عجیبی به نام خود ثبت کرد، پس از ۲۸ دیدار تنها چهار برد در برابر ۹ مساوی و ۱۵ باخت در کارنامه خود دارد و با ۲۳ گل زده، ۴۲ خورده و کسب ۲۱ امتیاز در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول در جایگاه هفدهم قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه