فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هیچ قدرتی یارای ایستادگی در برابر ایران را ندارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز هیچ قدرتی یارای ایستادگی در برابر ایران مقتدر و در حال پیشرفت را ندارد و دامنه مرز‌های قدرت کشورمان عالم را درنوردیده است.

هیچ قدرتی یارای ایستادگی در برابر ایران را ندارد

به گزارش هشت‌دی، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز و افتتاحیه اردو‌های راهیان نور در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی، مبارزه خود را علیه مستکبران در هزاران کیلومتر دورتر از این مرز‌های کشورمان گسترش داده است و متجاوزان را تعقیب و تحقیر می‌کند.

وی در ادامه افزود: جوان ایرانی امروز الگویی برای برای جوانان مسلمان است و جوانان شهیدی که در ارتفاعات استوار بازی دراز به شهادت رسیدند الگو‌ها و نمونه‌ها درخشانی برای جوانان مجاهدی شدند که امروز در سراسر نقاط عالم اسلام در عراق، شامات، لبنان، یمن، افغانستان و بلاد اسلامی پیشانی بند جهاد را بر جبین خود بسته اند و متجاوزان را چه در فلسطین اشغالی و چه در سایر نقاط که تحت سلطه و اشغال متجاوزان است تعقیب و تحقیر و تنبیه می‌می‌کنند و آثار تجلی نصرت و پیروزی‌های آن‌ها به تدریج در حال آشکار شدن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این سرزمین به سادگی به ایران مستقل اسلامی تبدیل نشده است، تصریح کرد: خداوند بر این کوه بازی دراز و بر کوه‌های دیگر تجلی کرد و مجاهدان آن را آزاد کردند، امروز ما جهاد مان را ادامه داده ایم.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن پس از جنگ رها نکرد، عرصه‌های سهمگین و خطرناک دیگری را گشود و پدیده تکفیر را در جهان اسلام منتشر کرد تا آتش تفرقه‌های خونین را در سرزمین‌های اسلامی شعله‌ور کند و با آزادسازی سرزمین‌های تکفیری سلطه مجدد سیاسی خود را بر جهان اسلام مستقر کند و در نهایت در انتهای کار تمرکز قوای خود را در قلب پرتوان و پر تپش جهان اسلام یعنی ایران عزیز قرار دهد .

دشمن با برنامه های پیچیده و خطرناک به دنبال منزوی کردن ایران اسلامی است

این مقام مسئول گفت: اصل اقتصادی، تلاش دشمن برای منزوی کردن سیاسی ایران، عملیات رسانه‌ای و روانی بی سابقه جهانی، بی ثبات سازی امنیت داخلی، جنگ و تهاجم فرهنگی، هجوم به باورها و اعتقادات و ارزش‌های این جامعه یک سیاست مستمر خطرناک دشمن بوده است اما همه این توطئه‌ ها هماهنگ و همزمان و سیاست های خطرناک و پیچیده و سخت دشمن تحت رهبری های رهبر معظم انقلاب و حمایت ها و حضور وفادارانه ملت بزرگ ایران به فضل الهی در هم شکسته است.

وی اضافه کرد: شما امروز دیگر کمتر اثری از حضور نظامیان آمریکا در این منطقه می‌بینید. آمریکایی که آن فرمانده دلاور و رشید ما را در عراق که جبهه‌های مقاومت ما بود سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس آن پرچمداران و غیرت داران مقاومت را شهید کرد تا قدرت مقاومت ایران و امت اسلامی را بشکند اما همگان دیدند که چگونه آن قهرمانان شهید زنده حاضر شدند و در میان مقاومت به دام جریان مقاومت ادامه پیدا کرد.

وی اضافه کرد: امروز می‌بینیم آمریکا در حال ترک جهان اسلام در غرب آسیا و خاورمیانه است، او دیگر نمی تواند در سرزمین‌های اسلامی آزادانه و ایمن حرکت کند، سرزمین های اسلامی میدان جهاد است این داستان آمریکاست که افسرده و ناتوان در حال ترک منطقه بوده و اگر در جایی هست ناکارآمد و تاثیر سیاسی او نسبت به گذشته بسیار اندک و تحت فشار است.

سردار سلامی بیان کرد: اگر به رژیم صهیونیستی هم نگاه کنیم می بینیم چگونه شعله های آتش در درون این رژیم جعلی زبان می کشد اجتماعات مردمی در آن سرزمین برای اولین بار هزاران نفر به خیابان‌ها آمدند، روزانه حداقل ۳۰ عملیات در سرزمین‌های اشغالی علیه صهیونیست‌ها انجام می‌شودو کرانه باختری مسلح شده است.

وی ادامه داد: فلسطینی ها از شرایط دفاعی و حالت تهاجمی تغییر موقعیت دادند، آمریکایی ها نمی توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کنند و آن کسانی که برای حمایت از این نظام صف بسته بودند تا روابطشان را در دنیای اسلام و جهان عرب با این رژیم عادی کنند صفحه این عادی‌سازی را ترک کردند و امروز هیچ کس تمایلی به ارتباط با رژیم صهیونیستی ندارد و این رابطه سیاسی شرم آور و پشیمان کننده و موجب سرافکندگی است.

سردار سلامی گفت: در عراق مشاهده می کنید آمریکایی‌ها همه توان خود را به کار گرفتند تا دولت سازی کنند اما وقتی نگاه می‌کنیم می بینیم مردم عراق خود دولت خویش را می‌سازند و شعله‌های مقاومت از آنجا زبان می کشد سرزمین های اسلامی سرزمین امنی برای هیچ بیگانه ای نیست و این سرزمین ها متعلق به مسلمانان است.

قدرت دفاعی و نفوذ ایران اسلامی روز به روز بیشتر می شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نفوذ منطقه ای ایران اسلامی پا برجاست و قدرت دفاعی اش بی سابقه در حال رشد است، موشک‌های ایرانی هر روز فراوان‌تر، دقیق‌تر و ویرانگرتر در حال ساخته شدن است و جوانان مسلمان ایرانی برای دفاع از انقلابشان مهیا تر از همیشه هستند و از نسل فداکار دوران دفاع مقدس فداکاری را یاد گرفته اند.

وی با اشاره به غیرت جوان شهید سبزواری برای دفاع از ناموس خویش گفت: دفاع این جوان غیرت را در کالبد همه جوانان این سرزمین جاری کرد، سرزمین ایران مهد پرورش اینگونه جوانانی است که کشور را می سازند در حالی که می ایستند و مقاومت می‌کنند و هرروز طرح های عظیمی در این کشور افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه درگیری با امپراتوری های بزرگ سختی های خود را دارد، گفت: مردم به خداوند تکیه می کنند و می دانند که بزرگی و عزت متعلق به خداوند است و با نور خداوند بزرگ هیچ قدرتی وجود ندارد و مردم ما این را در میدان جهاد تجربه کرده اند.

سردار سلامی ادامه داد: امروز جوانان ایرانی را در دریا می بینید که چگونه از منافع این ملت دفاع می کنند اگر کسی بخواهد به جریان صادرات نفت کشورمان آسیب بزند گلوی به او را در هر نقطه‌ای از دریاهای این عالم می فشارند. جوانان این سرزمین را برای مقاومت در مناطق دور دست می بینید آنها به شرق مدیترانه می روند در آنجا از حریم اسلام دفاع می کنند و ما هستیم و ما زنده ایم، پشت سر رهبر مان پیش میرویم و بیرق برافراشته است.

ما ایران ۴۴ سال قبل نیستیم

وی تصریح کرد: ما ایران ۴۴ سال قبل نیستیم امروز شعله های قدرت در این کشور مشعل های قدرتمندی است، ما به اندازه شکست دادن قدرت های بزرگ قدرتمندیم و قدرت ما مردم ما هستند و تکیه گاه ایمن ما ایمان شکست ناپذیران زنان و مردان کشورمان است.

او با بیان اینکه ما می مانیم و دشمنان ما می‌روند، گفت: مسلمانان شکست ناپذیرند و باطل می رود و ما فروپاشی قدرت های بزرگی را دیده ایم و این اسلام است که دین جاودانگی و فضیلت و ماندنی است.

سردار سلامی خطاب به جمعیت حاضر در ارتفاعات بازی دراز، افزود: شما مردمان صخره ها، کوه های استوار مقاومت هستید که قلب های ما و شما به هم پیوند خورده است و تا انتهای کار باهم خواهیم بود. ما پیش مرگ و فدایی مردم برای رفاه، آسایش، آرامش، عزت، شرف، کرامت و بلند مرتبه گی شما هستیم و هر روز شاهد یک پیروزی برای ایران اسلامی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما دارای رهبری حکیم، دشمن شناس هستیم که از حسین و علی (ع) الهام گرفته است و با نور قرآن خدا، حکومت اسلامی را سربلند نگه می دارد و مفسر روشن آیات الهی است، گفت: این سرزمین در پناه قرآن است و نور عنایت قرآن بر آن تابیده است و مردم ما وفادارند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم استان سرافراز و سربلند و قهرمان پرور استان کرمانشاه مردمانی هستند که با آفرینش شکوه و حماسه و وفاداری و جوانمردی، شهرهی مهمان نوازی دارند و با صفا و فداکار هستند و امروز میزبان مردمان استان های مختلف کشور در ارتفاعات ستبر بازی دراز. اگر همین مردمی که امروز از استانهای مختلف کشور در ارتفاعات بازی دراز توفیق افتخار و شرف حضور پیدا دارند در روز عاشورا با همین روحیه و با همین اصل و با همین ایمان و قوت قلب و با همین انگیزه و باور حضور می‌داشتید قطعاً امام مسلمین و اصحاب آن ها تنها نمی مانند و فرزندان اهل بیت (ع) به اسارت نمی‌رفتند، درود خداوند بر همه شما که از دور ونزدیک هجرت کرده اید تا امروز تا خاطره یک حماسه بزرگ را در این سرزمین زنده نگه دارید.

سردار سلامی اذعان کرد: عناصری که شخصیت و منزلت و اعتبار و شکوه و عظمت یک ملت را می سازد مردان و زنان بزرگ آن هستند قهرمانانی هستند که در روزهای سخت یک امت را از خطر نابودی نجات می دهند، مردان و زنانی هستند که سهمگین ترین مخاطرات را به جان می خرند تا یک دولت زندگی شرافتمندانه یک ملت را جاودانه کند.

وی ادامه داد: عناصر دیگری که منزلت و اعتبار جهانی یک ملت را شکل می‌دهند رویدادها و وقایعی هستند که در قرآن از آن ها ایام الله ها نام برده شده، روزهایی که در آن نصرت خداوند بر یک ملت فرا می رسد، فتح و ظفر به نام او ثبت می‌شود و افتخار جاودانه و ماندگار برای آن ملت می ماند و خداوند ما را به یادآوری ایام الله ها سفارش نموده است.

سردار سلامی عنوان کرد: واقعه هایی که در این سرزمین در ۴۴ سال گذشته اتفاق افتاده از جنس ایام الله بوده اند مثل ۲۲ بهمن که سالروز سرآغاز طلوع خورشید سرافراز اسلام بر این سرزمین و آزاد شدن ایران عزیز از بند وابستگی و بردگی قدرت های شیطانی یا آنچه در دفاع مقدس اتفاق می افتاد مردانی که در فتح المبین فتوحات آشکار می آفریدند آنهایی که بیت المقدس خرمشهر را آزاد می کردند آنهایی که در این بازی دراز این ارتفاع که نمادی از شخصیت مردمان این دیار است را آزاد می کردند این واقعه ها همه روزهای الهی این امت بود.

ارتفاعات بازی دراز نقطه کلیدی پیروزی ما در غرب برای شکست جنود شیطان بود

وی گفت: ارتفاعات بازی دراز نقطه کلیدی پیروزی ما در غرب برای در هم شکستن جنود شیطان بود، دشمنان آمده بودند تا سرزمین ایران عزیز ما را تحت سیطره خود بگیرند اما توان مردان و دلاورانی همچون شهیدان شیرودی، رضوانی، پیچک، غلامعلی و شهید ادبیان و شهدایی که در همین نقاط به شهادت رسیدند یا بعداً در عملیات های دیگری خداوند را ملاقات کردند این ارتفاعات را آزاد کرد و این شهدا هر کدام در این مشهد زیبا و سربلند جان خویش را برای سربلندی و عزت افتخار و شکوه و عظمت این ملت فدا کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا سازندگان واقعی تاریخ این سرزمین هستند، گفت: آنها صاحبان اصلی این سرزمین هستند چه مجاهدانی که به شهادت رسیده اند چه آنها که جانباز شدند و یا آزادگانی که رنج اسارت را تحمل کردند، همه اینها انسانهای غیرتمند این کشور بودند و تا آنها و شما که ادامه دهندگان راه آن راه نورانی هستید در این سرزمین نفس می کشید و روح شهادت را احیا می کنید، این سرزمین همانند نگینی در عالم خواهد درخشید.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تاریخ و حافظه مردم هرگز قهرمانان فداکار وطن را فراموش نمی کند مردم در این سرزمین تا ابد مدیون فداکاری‌ها هستند.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز هیچ ملت ضعیفی پایدار نمی ماند و برای بقای حیات و زیستن عزتمندانه و زندگی شرافتمندانه باید قوی بود، ایستاد و فداکاری و جانبازی کرد و به آرمان های ملت و رهبر و وطن و وفادار بود و این راز بقا و حیات جاودانه ملت بزرگ ما در طول این ۴۴ سال مجاهدت مستمر علیه قدرت های شیطانی بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران شکست ناپذیر و امّت ما سرفراز است هیچ قدرتی یارای غلبه بر این مردم بزرگ را ندارد و این درس بزرگ تاریخی است که شهیدان ما مجاهدان و مردان عرصه پیکار ما با مثال های فراموش نشدنی روی زمین هستتد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه