کسب امتیاز حیاتی ملوان در اصفهان+ فیلم خلاصه بازی

قوهای سپید بندرانزلی در جدالی تماشایی در اصفهان توانستند تیم سپاهان، مدعی اصلی قهرمانی را در خانه متوقف کنند.

کسب امتیاز حیاتی ملوان در اصفهان+ فیلم خلاصه بازی

به گزارش هشت‌دی، دیدار حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر ملوان بندرانزلی موفق شد سپاهان را در خانه متوقف کند. بازی جذاب، پر موقعیت و نفسگیر سپاهان و ملوان در روزی که شاگردان مورایس موقعیت‌های فراوانی خلق کردند و ملوان نیز بازی شجاعانه‌ای ارائه داد در ورزشگاه سراسر زردپوش نقش جهان مساوی شد تا پرسپولیس صدرنشین بماند.

شاگردان ژوزه مورایس از همان دقیقه اول بازی را هجومی آغاز کردند و فشار زیادی به روی دروازه ایمان صادقی آوردند اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت؛ در نیمه اول دقت ضربات پایانی سپاهانی‌ها کافی نبود و ملوان نیز خوب دفاع می‌کرد. ضمن اینکه شاگردان زارع در نیمه اول با وجود فشار میزبان بازی سرعتی و خوبی را ارائه دادند.

در نیمه دوم نیز فشار حملات سپاهانی‌ها ادامه پیدا کرد و این تیم بارها صاحب ضربه ایستگاهی و کرنر شد که سرانجام در دقیقه ۶۰ یکی از آنها با سانتر  رضاییان و ضربه سر مغانلو تبدیل به گل اول این مسابقه شد. پس از این گل سپاهانی‌ها آرام‌تر از قبل بازی کردند. در دقیقه ۸۷ سهیل فداکار با فرصت‌طلبی موقعیت‌ تیمش در نیمه دوم را به گل تبدیل کرد تا معادله قهرمانی را نیز دستخوش تغییر کند‌. پس از گل ملوان التهاب بازی بیش از پیش شد و اعتراضات زیاد شده بود. این مسابقه‌ ۱۱+۹۰ دقیقه به طول انجامید و ملوان موفق شد امتیاز حیاتی این بازی را بدست آورد و مدعی اصلی قهرمانی را در خانه متوقف کند.

فیلم خلاصه بازی ملوان و سپاهان؛

جدول لیگ برتر پس از تساوی سپاهان مقابل ملوان؛

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه