مدیر پزشکی انتقال خون گیلان مطرح کرد:

فعالیت مراکز انتقال خون گیلان در شب‌های قدر+ جزئیات

مدیر پزشکی انتقال خون گیلان گفت: مراکز انتقال خون استان در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با افزایش ساعت کاری به صورت ویژه فعال است.

فعالیت مراکز انتقال خون گیلان در شب‌های قدر+ جزئیات

به گزارش هشت‌دی، گیتی ایزدی‌پور امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مرکز جامع اهدای خون رشت در شب‌های ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۸ تا ۲۳، شب بیست و سوم رمضان نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و ۱۸ تا ۲۲، سامانه اهدا خون در بلوار نماز رشت در شب‌های نوزدهم و بیست و یکم رمضان از ساعت ۱۵ تا ۲۲ و شب بیست و سوم رمضان از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح فعالیت می‌کند، اظهار کرد: پایگاه‌های انتقال خون لاهیجان نیز در شب‌های ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۸ تا ۲۳ و شب بیست و سوم ماه رمضان ۸ تا ۱۲ و ۱۸ تا ۲۲ برای میزبانی از مردم نوع‌دوست استان دایر است.

وی در ادامه افزود: پایگاه‌های انتقال خون شهرستان‌های لنگرود، رودسر، بندرانزلی، فومن، تالش و آستارا هم شب‌های نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۹:۳۰ تا ۲۳ و شب بیست و سوم از ۸ تا ۱۲ و ۱۹:۳۰ تا ۲۲ برای اهدا خون فعال است. مرکز اهدا خون شهرستان صومعه‌سرا نیز شب نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان فقط از ساعت ۹ تا ۱۳ صبح میزبان اهدا کنندگان است.

مدیر پزشکی انتقال خون گیلان ضمن قدردانی از مردم نوع‌دوست استان برای کمک به انتقال خون در تامین خون‌های مورد نیاز بیماران تصریح کرد: روزه‌داری ممانعتی برای اهدای خون نیست از این‌رو تمام افراد واجد شرایط می توانند در این کار خداپسندانه مشارکت کنند. کارت ملی یا شناسنامه و یا گواهینامه مدارک لازم برای اهدای خون است، اهداکنندگان برای هماهنگی اهدای خون گروهی و واحد سیار انتقال خون می‌توانند با شماره ۳۳۳۳۲۶۷۰ واحد جذب تماس بگیرند.

ایزدی‌پور خاطرنشان کرد: مراکز انتقال خون استان در روزهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با ۲ ساعت تاخیر برای اهدا خون فعال می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه