سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شفت:

شنبه‌های محیط زیستی پاک در خرفکل شفت اجرا شد

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست شفت با بیان اجرا شدن شنبه‌های محیط‌زیستی پاک در روستای خرفکل این شهرستان گفت: حل اساسی معضل رها نکردن زباله در طبیعت نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌رسانی بیشتر به مردم است.

شنبه‌های محیط زیستی پاک در خرفکل شفت اجرا شد

به گزارش هشت‌دی یاسر ریاضی با یادآوری گردشگر و مسافرپذیر بودن شهرستان شفت اظهارکرد: پس از پایان تعطیلات نوروزی و خروج انبوه مسافران، در شهرستان با حجم بالای زباله‌های رها شده در سطح محیط‌های طبیعی روبه رو هستیم.

وی  ادامه داد: شنبه‌های محیط زیستی پاک در شهرستان شفت با نظارت مامورین اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان و با همکاری و مشارکت تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی عضوکارگروه پسماند در روستای خرفکل شهرستان شفت اجرایی شد.

سرپرست اداره محیط زیست شفت با بیان اینکه شنبه‌های پاک  این هفته با حضور بخشدار احمدسرگوراب، دهیاری، شورا و ساکنین روستای خرفکل زباله‌های برجای مانده از حضور مسافران و گردشگران نوروزی در طبیعت پاکسازی شدتصریح کرد: حل اساسی این معضل نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌رسانی بیشتر به مردم است،

وی به اهمیت تفکیک زباله از مبدأ و پاکیزگی و تمیزی روستا و داشتن محیطی عاری از هرگونه پسماند و زباله تأکید کرد و از همه مردم طبیعت دوست شهرستان شفت خواست برای پاکسازی و حفاظت از محیط زیست و چشم انداز‌های زیبای پیرامونی خود تلاش کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه