رئیس ستاد دیه استان گیلان خبر داد:

کمک یک میلیاردی خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

رئیس ستاد دیه گیلان از کمک یک میلیارد تومانی خیرین این استان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد.

کمک یک میلیاردی خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش هشت‌دی علیرضا یزدانی در مراسم گلریزان که با حضور مسئولان شورای عالی قضایی استان و ۶۰۰ نفر از خیران برگزار شد گفت: همزمان با میلاد  امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان به رسم هر ساله جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار و بیش از یک میلیارد تومان جمع آوری شد.

وی  با بیان اینکه در ۲ سال گذشته با مشارکت خیران ۵۶۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد که توانایی پرداخت دیون خود را نداشتند آزاد شدند گفت: بدهی این زندانیان حدود ۳۷۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس ستاد دیه استان گیلان با بیان اینکه تشویق و مساعدت طلبکاران و شاکیان توسط خیران از دیگر اقدامات این ستاد و خیران است گفت: این امر باعث شد تا شاکیان از دریافت بخشی از مطالبات خود از زندانیان جرائم غیر عمد گذشت کنند.

یزدانی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در زندان‌های گیلان منتظر کمک‌های مردمی برای پرداخت دیه و بدهی‌های خود هستند از خیران گیلانی خواست در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه همت کنند.

لازم بذکر است در ادامه مراسم حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت نیز گفت: با مشارکت دهیاران و بخشداری‌های ۵ بخش تابعه شهرستان رشت، ۱۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه