کارشناس هواشناسی گیلان:

آسمان گیلان تا اوایل هفته آتی آفتابی همراه با افزایش دماست

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی آسمان استان تا اوایل هفته آینده غالبا صاف و آفتابی همراه با افزایش تدریجی دما است.

آسمان گیلان تا اوایل هفته آتی آفتابی همراه با افزایش دماست

به گزارش هشت‌دی؛ سمانه نگاه اینکه از امروز جریانات جنوبی در منطقه به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات استقرار می‌یابد، اضافه کرد: این جریانات فردا “پنجشنبه” شدید خواهد شد و به‌تناوب تا شنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به افزایش تدریجی دما طی این مدت باوجود جریانات جنوبی اضافه کرد: در روز شنبه دمای هوای استان گیلان ۶ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی گیلان بابیان اینکه امروز چهارشنبه شاهد مه صبحگاهی در مناطق مختلف استان بودیم، خاطرنشان کرد: پدیده مه ممکن است تا شنبه در نواحی ساحلی و جلگه‌ای گیلان مشاهده شود.

وی حداکثر و حداقل دمای امروز رشت مرکز گیلان را به ترتیب ۲۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد و میزان رطوبت را ۱۰۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دیلمان صبح امروز چهارشنبه با پنج درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و منجیل با دمای ۲۴ درجه گرم‌ترین نقطه استان بوده‌اند.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: شرایط دریا تا پایان هفته جاری آرام با موج کوتاه پیش‌بینی‌شده که برای فعالیت‌های مرتبط مناسب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه