فرمانده سپاه قدس گیلان:

۸۵ درصد مسمومیت دانش‌آموزان عملیات روانی دشمن بود

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش عملیات روانی دشمن در ایجاد رعب و وحشت در بین دانش‌آموزان گفت: در مسئله مسمومیت دانش‌آموزان ۸۵ درصد عملیات روانی بوده که در دانش‌آموزان استرس و وحشت ایجاد می‌کرد.

۸۵ درصد مسمومیت دانش‌آموزان عملیات روانی دشمن بود

به گزارش هشت‌دی، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در جلسه معاونین اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس گیلان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش لاهیجان با بیان اینکه معلمان و مدارس پیشگام عرصه فرهنگ در جامعه هستند، اظهار کرد: مدرسه منزل دوم دانش‌آموزان است که در کنار تحصیل، درس ایثار و فداکاری یاد گرفته و برای اداره کشور در آینده آماده می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه دشمن جهت ایجاد فتنه در طول ۴۴ سال از انقلاب اسلامی افزود: دشمن از همه حربه‌های جنگ نظامی و غیرنظامی و اقتصادی برای ایجاد فتنه در کشور استفاده کرده است که نمونه آخر آن مسئله حجاب و مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در بین دانش‌آموزان با توجه به اتفاقات رخ داده در کشور تصریح کرد: آموزش پرورش در جریان فتنه و مسمومیت دانش‌آموزان عملکرد خوبی داشت که منجر شد دشمن نتواند به اهداف خود یعنی تعطیلی مدارس برسد.

عبدالله‌پور نقش دشمن برای ایجاد دلهره و ترس در بین قشر دانش‌آموز را نشان‌دهنده استیصال، وقاحت استکبار و فتنه‌گران دانست و بیان کرد: دشمن با بی‌رحمی دانش‌آموزان ما را مسموم می‌کرد زیرا سعی داشت تا فضای آموزش پرورش را بهم بزند اما موفق نبود.

وی با اشاره به نقش موثر عملیات روانی در ایجاد رعب و وحشت در بین دانش‌آموزان گفت: در مسئله مسمومیت دانش‌آموزان ۸۵ درصد عملیات روانی بوده که در دانش‌آموزان استرس و وحشت ایجاد می‌کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با درخواست از مدیران مدارس درخصوص روشنگری برای دانش‌آموزان بر انتخاب معلمانی با شاخص‌های دینی و انقلابی تاکید و عنوان کرد: مدیران حواسشان را جمع کنند زیرا دشمن در کمین است، لیکن از آموزش و پرورش و تمامی مدیران درخواست دارم در انتخاب معلمان برای مدارس خود نهایت دقت را داشته باشند.

فطرت مردم ایران انقلابی و مخالف با بی‌حجابی است

عبدالله‌پور فطرت مردم ایران را فطرتی انقلابی، دینی و مخالف با بی‌بندباری و بی‌حجابی دانست و خاطرنشان کرد: مدیران و مردم در جمهوری اسلامی از بحث بی‌حجابی در جامعه ناراحت هستند لذا به آنان و‌ افرادی که با بی‌حجابی قصد بی‌بندباری در جامعه دارند می‌گویم مراقب اعمال خود باشید زیرا پشیمان می‌شوید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه