با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

مراسم دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلان نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد

با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم دانش آموختگی فارغ‌التحصیلان دوره ۱۹۳ شهید گداعلی رضاپور ثانی نیروی دریایی در رشت برگزار شد.

مراسم دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلان نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد

به گزارش هشت‌دی،امیر دریادار بابک بلوچ در مراسم دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلان نیروی دریایی ارتش در رشت با اشاره به موقعیت مکانی ایران و اهمیت دریا در کشور‌ها، اظهارکرد: نیروی دریایی ما نقش مهمی در برقراری امنیت و دیپلماسی دریا دارد و همواره در این زمینه پیشگام است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: قرار گرفتن ایران در بین دریای کاسپین، خلیج فارس و دریای عمان یک مزیت خدادادی است.

وی افزود: دانش آموختگان با قرارگرفتن در پایگاه‌های عملیاتی با روحیه و توان بالا وظیفه حساس و دشوار محوله را به نحو احسن انجام خواهند داد.

اجرای رژه و حرکات رزمی ورزشی و تجلیل از خانواده شهید احمد فیروزشاد و برخی دانش آموختگان نمونه دوره ۱۹۳ از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

به گزارش هشت‌دی ۱۱۰دانش آموخته دوره ۱۹۳ مرکز تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) رشت پس از گذراندن دوره‌های اولیه نظامی در رسته‌های مختلف فنی، عرشه، آماد و پشتیبانی، برق، مکانیک، رایانه، توپخانه ملوان فارغ التحصیل و در پیکره و سرپنجه‌های مناطق مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه