روایت پسر حاج محمود کریمی از دایی شهیدش+ عکس

داود کریمی، پسر مداح اهل بیت حاج محمود کریمی و خواهرزاده «شهید رضا دارایی» از شیوه زندگی دایی آتش‌نشان خود که روز گذشته حین ماموریت به شهادت رسید، مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرد.

روایت پسر حاج محمود کریمی از دایی شهیدش+ عکس

به گزارش هشت‌دی، «شهید رضا دارابی» رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش‌نشانی تهران روز گذشته در حین اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار به دلیل شدت جراحات ناشی از سقوط در چاهک آسانسور ساختمان به شهادت رسید.

وی برادر همسر مداح مشهور کشورمان حاج محمود کریمی بود که فرزندش داود کریمی در فضای مجازی با تائید این خبر نوشت: یک بار به او گفتم تو الان رئیس ایستگاه اصلاً وظیفه‌ات نیست داخل حریق بروی! خندید و گفت من نروم؟ بچه‌های مردم را بفرستم در دل آتش؟ آن‌ها هم مثل من هستند و من هم مثل ان‌ها. تا توانش را دارم می‌روم در دل میدان. همیشه در هر شرایط و خطری نفر اول می‌رفت در حریق حتی قبل از نیروهایش. یادم نمی‌رود روز پلاسکو شیفتش نبود ولی رفت سر حادثه و چهار روز خانه نیامد. یادم نمی‌رود بعد از پلاسکو، یک روزه ۱۰ سال پیر شد. یادم نمی‌رود روز پلاسکو به او زنگ زدم و برداشت و گفت زنده‌ام و قطع کرد. افتخار همه ما هستی. تو فهمیدی همه چیز جای دیگر است.

مهدی محمدی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد هم که از دوستان این شهید بود در فضای مجازی نوشت: شوخ طبعی همراه با جدیت اصلی‌ترین شاخصه رفتاری او بود. اهل مسجد و هیأت بود و سر به زیر، از آن آدم‌هایی که تلاشی برای به رخ کشیدن خودش نمی‌کرد اما حورشان وزن دارد. رضا دارابی بچه آرام محله شاید ۲۰ سالی بود که لباس آتش‌نشانی به تن کرده بود. او فرمانده‌ای بود که امروز برای نجات جان هموطنانش دل به آتش زد و این بار آتش برای همیشه آتش‌نشان را در آغوش کشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه