فرمانده انتظامی رودبار:

۱۹ هزار مواد محترقه از مسافری در رودبار کشف شد

فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۱۹ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز از مسافری در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس با افرادی که امنیت جانی و روانی مردم را به خطر اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

۱۹ هزار مواد محترقه از مسافری در رودبار کشف شد

به گزارش هشت‌دی، عیسی روشن‌قلب با اعلام اینکه همه ساله در چهارشنبه آخر سال حوادث ناشی از استفاده مواد محترقه غیرمجاز صدمات جانی و مالی زیادی به بار می‌آرود، اظهار کرد: پلیس با افرادی که نسبت به تهیه و توزیع مواد محترقه اقدام می‌کنند و امنیت جانی و روانی مردم را به خطر اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو آردی که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۱۹ هزار و ۵۶۳ عدد مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک از وسایل همراه مسافر خودرو مورد نظر خبر داد و تصریح کرد: متهم ۲۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

روشن‌قلب در پایان با بیان اینکه همه ساله در چهارشنبه آخر سال با حوادث و صدمات ناشی از انفجار مواد محترقه غیرمجاز و دست‌ساز مواجه می‌شویم، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید در این ایام مراقب فرزندان خود باشند و با نظارت، کنترل و آگاه کردن آنها از خطرات استفاده از این اقلام جلوی حوادث ناگوار را بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه