واکنش‌ها به توهین‌های گلشیفته فراهانی نسبت به ایران و خاورمیانه

اخیراً گلشیفته فراهانی، بازیگر فراری و به‌تازگی اپوزیسیون ایرانی، در جشنواره فیلم برلین صحبت‌هایی را درباره خاورمیانه و ایران مطرح کرده که با واکنش کاربران فضای مجازی روبه‌رو شده است.

واکنش‌ها به توهین‌های گلشیفته فراهانی نسبت به ایران و خاورمیانه

به گزارش هشت‌دی اخیراً گلشیفته فراهانی، بازیگر فراری و به‌تازگی اپوزیسیون ایرانی، در جشنواره فیلم برلین صحبت‌هایی را درباره خاورمیانه و ایران مطرح کرده که با واکنش کاربران فضای مجازی روبه‌رو شده است.

او معتقد است: «وقتی شما در خاورمیانه به دنیا آمده باشید، در کثافت به دنیا آمدید. شما در منطقه ژئوپلیتیکی به دنیا آمدید که به ریشه‌هایتان متصل هستید، ریشه‌هایی که متصل به آن جای شیطانی است. وقتی ایران را ترک کردم، تصمیمی که گرفتم که هیچ نقشی مرتبط با این موضوع بازی نکردم. برای ۱۵ سال حتی نقش‌های فارسی‌زبان بازی نکردم. من نقش جادوگرها و نیویورکی‌ها و اسپانیایی‌ها را بازی کردم و سعی کردم این قالب را بشکنم؛ اما در آخر دوباره جای اولم بودم. چون ریشه‌های جدا شده‌ام. این درخت دیگر ریشه‌ای ندارد؛ چون ریشه‌هایش بریده شده. آن هم در ۲۴ سالگی، پس نمی‌توانم دوباره جای دیگر کاشته شوم.»

کاربران فضای مجازی در توئیتر هم با انتشار ویدیو توهین‌های گلشیفته فراهانی نسبت به ایران و خاورمیانه، پاسخش را داده و او را یک فرد شیفته غرب و فرهنگ‌هایش تلقی کردند.

در ادامه واکنش‌های توئیتری‌ها درباره این موضوع را مشاهده می‌کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه