رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

مسکن ایثارگران جدی‌ترین مسئله در گیلان است

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه مسکن ایثارگران جدی‌ترین مسئله در گیلان است، گفت: گیلان در بخش مسکن ایثارگران و واگذاری عرصه برای ساخت نسبت به کشور کمی عقب است و این مهم باید در سطح استان و شهرستان حل شود.

مسکن ایثارگران جدی‌ترین مسئله در گیلان است

به گزارش هشت‌دی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان اظهار کرد: سفرهای استانی و رسیدی مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا در اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

وی از برپایی میز خدمت ویژه ایثارگران در گیلان خبر داد و افزود: بررسی مشکلات و چالش‌های ایثارگران گیلان در این نشست مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس‌جمهور از نشست با نخبگان جامعه هدف در گیلان خبر داد و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در بخش‌های مختلف در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به شورای‌عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: اجرای مصوبات شورای‌عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها لازم اجرا است.

وی با بیان اینکه گیلان از جمله استان‌های کم دغدغه در حوزه ایثارگری است، افزود: رزمندگان گیلانی داوطلبانه و باروحیه ایمانی و اعتقادی به جبهه‌ها اعزام شدند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه گیلان دومین استان در برپایی یادواره شهدا است، گفت: مردمی‌بودن مراسم و یادواره شهدا و برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی در گیلان ستودنی است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مسکن ایثارگران جدی‌ترین مسئله در گیلان است، اضافه کرد: گیلان در بخش مسکن ایثارگران و واگذاری عرصه برای ساخت، گیلان نسبت به کشور کمی عقب است و این مهم باید در سطح استان و شهرستان حل شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه