با حضور سردار رادان صورت گرفت؛

افتتاح ۱۵ طرح عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان+ عکس

امروز با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به گیلان، ۱۵ طرح نیروی انتظامی شامل طرح‌های ورزشی- رفاهی، اداری، مسکونی، انتظامی به صورت ارتباط تصویری در شهر‌های رشت، فومن، آستارا، انزلی، رضوانشهر، ماسال، لاهیجان، تالش، رودسر و صومعه‌سرا افتتاح شد.

افتتاح ۱۵ طرح عمرانی فرماندهی انتظامی گیلان+ عکس

به گزارش هشت‌دی، ابراهیم براری معاون مهندسی فرماندهی انتظامی گیلان امروز در آیین افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: مساحت کل ساختمان این ۱۵ طرح ۱۷ هزار و ۸۵۰ مترمربع و محوطه آن نیز ۴۰ هزار و ۷۰۰ متر مربع است که با اعتبارات استانی در مدت ۱۸ ماه ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: بالغ بر ۷۵ هزار متر مربع پروژه دیگر شامل ۸۲ منزل سازمانی، ۲۲ واحد کلانتری و پاسگاه، ۱۵ واحد اماکن ستادی، سه واحد اماکن خدماتی و رفاهی و چهل هزار و هفتصد متر مربع محوطه سازی نیز با اعتبارات استانی در حال احداث است.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم در حاشیه مراسم افتتاح ۱۵ طرح عمرانی تصریح کرد: اولویت نیروی انتظامی حمایت از نیروی انسانی است، پشتوانه‌ی همه ماموریت‌هاست. در پلیس هوشمند سه بعد کارکنان، تجهیزات و بخش ساختاری و ساختمانی توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه توجه به این سه بعد در همه استان‌های کشور شروع شده است، عنوان کرد: گیلان یکی از استان‌هایی است که از بعد ساختار و ساخت‌و‌ساز از استان‌های پیشگام است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی همچنین با اشاره به وعده رئیس جمهور درخصوص حمایت از پرسنل نیروی انتظامی گفت: در آینده‌ای نزدیک خانه‌های سازمانی فراوانی به مجموعه نظامی اختصاص می‌یابد.

سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان هم در این مراسم بیان کرد: در حوزه خدمات‌رسانی برای کارکنان و ساخت خانه‌های سازمانی در تمام شهرستان‌ها تدابیر خوبی شده است. ساخت ۸۲ منزل مسکونی نیروی انتظامی تا خرداد ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد و گام‌های بعدی نیز برداشته می‌شود.

در پایان این مراسم از ۵ پرسنل نیروی انتظامی و پیمانکار که بیشترین تلاش برای افتتاح طرح‌ها را داشتند با اهدای جوایزی تجلیل شد. در این مراسم آیت‌‎الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان، عباسی استاندار و احمدی سنگری رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه