فرمانده انتظامی شهرستان تالش خبر داد:

دستگیری ۱۰ نفر قمارباز در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۱۰ نفر حین قماربازی در یک باب منزل این شهرستان خبر داد و گفت: قمار علاوه بر اینکه با اعتقادات اسلامی مردم در تضاد است به پویایی جامعه آسیب وارد می‌کند.

دستگیری ۱۰ نفر قمارباز در تالش

به گزارش هشت‌دی، محمد رستمی با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، اظهار کرد: قمار علاوه بر اینکه با اعتقادات اسلامی مردم در تضاد است به پویایی جامعه آسیب وارد کرده و مجموعه انتظامی با سودجویان این عرصه به شدت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی با تجمع در یک باب منزل، اقدام به دایر کردن مکان قماربازی و سلب آسایش همسایگان کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع ضمن هماهنگی قضائی به محل‌ مورد نظر واقع در یکی از محلات شهرستان تالش اعزام و ۱۰ نفر را حین قماربازی دستگیر کردند.

رستمی از کشف ۲ دست آلات بازی قمار از این مکان خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کسب درآمد از راه قمار و تحصیل مال از راه نامشروع یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که جرم محسوب می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه