استاندار گیلان:

۲۱۹ مجوز بی‌نام در گیلان صادر شد

استاندار گیلان از شناسایی ۳۱۹ عرصه سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف گیلان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۱۹ مجوز بی‌نام برای تسهیل در روند جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان صادر شده است.

۲۱۹ مجوز بی‌نام در گیلان صادر شد

به گزارش هشت‌دی، اسدالله عباسی امروز در ششمین همایش ائمه‌جمعه که با حضور نماینده ولی در گیلان و امام جمعه رشت در دادگستری استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تریبون فرهنگی و آگاهی بخش نماز جمعه، بر لزوم بهره‌گیری از این فرصت جهت تقویت روند خدمات‌رسانی دولت و ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم تاکید و اظهار کرد: دولت در راستای مفاهیم ارزشمند منبعث از انقلاب اسلامی، خدمت به عموم ملت را وظیفه  خود می‌داند و برای تحقق این رسالت مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در همین راستا به سفر اخیر رئیس‌جمهور کشورمان به چین اشاره کرد و افزود: هدف از این سفر، تبلور ظرفیت های اقتصادی و تجاری دو کشور در راستای بی اثر کردن نقشه های شوم دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی است. متولیان فرهنگی و رسانه ایی نباید اجازه دهند این امر مهم از سوی رقبا و دشمنان این آب و خاک ،کم ارزش و کم اثر جلوه داده شود.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از روند اجرا و اتمام مجموع طرح‌های عمرانی و عام‌المنغعه نیمه‌تمام در مناطق مختلف استان تصریح کرد: در حال حاضر سیاست دولت مردمی و انقلابی و اولویت مهم استان در حوزه  اجرا، تلاش مجدانه برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام است و این روند تا پایان سال و در طول سال جدید با شدت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.

عباسی همچنین در گزارشی از شناسایی و آماده‌سازی ۳۱۹ عرصه سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف گیلان با لحاظ ایجاد تعادل در روند توسعه منطقه‌ای خبر داد و گفت: در همین راستا تاکنون  ۲۱۹ مجوز بی‌نام برای تسهیل در روند جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گیلان صادر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال یک هزار و ۱۰۹ طرح عمرانی و عام‌‍المنفعه با سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود طرح‌های افتتاحی هفته دولت در سال آینده به بیش از ۷ هزار میلیارد تومان برسد.

در این جلسه تعدادی از ائمه جمعه استان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه